Çarşamba, Şubat 20, 2008

Güle Güle Kudret

Bugün okulun ilk günü, tıpkı dünün tatilin son günü olduğu gibi, dün Süleyman Bey ve Zehra Hanım' ın ricaları üzerine hoş bir iş yaptık, yani benim hoşuma gitti tanımadığım insanları az da olsa mutlu ettim veya duygulandırdım gibime geldi, Süleyman Bey' in de katkılarıyla. Müzik ruhun gıdasıdır bir şekilde, belki de bu sözü en yakından biz gözlemledik bir kez daha.


Okulun açıldığı iyi oldu, korkunç bir yoğunluk ve bıcırtı hakimdi okula, ilk dersimizde de blok ders yapmak suretiyle ders işlediğimiz iyi oldu ayrıca, şayet Ilgın Hanım' dan duyduğum PA kodlu derslerin -ki bende iki adet var- ortalamaya etki etmediği doğruysa yıkılacağım birazdan. Bir çok değerli gencimizi gördüm okulda bir çok insanı çok özlemişim. Yalnız yönetime burdan sesimi duyuruyorum, şu yerdeki toprakları bir alın da kar eriyince yağmur yağınca çamur olmayalım yahu, pantolonlar ayakkabılar yok olup gidiyor, veya ıslak mendil dağıtın derslik girişlerinde silelim.


Kudret' in yerinde an itibariyle kağıt havlu var artık, Ilgın Hanım ve Melis Hanım bize gelip Kudret' i alıp gittiler, Kudret' e öyle bir muhafaza yaptık ki akvaryum içi atkı ve atkı içi kavanoz şeklinde, bırakın sarsılmayı, filozof olur yol boyunca. Ailecek çok bağlanmıştık Kudret' e ama gönlümüzde şu an şu klişe yatıyor, gittiği yerde mutlu olsun da gerisi mühim değil.


Büyük Fenerbahçe' m an itibarıyla Sevilla' yı da yenmesini bildi, gerçekten başarılı oynayan bir takım olmuşuz ama hâlâ ufak tefek, büyüklüğümüze yakışmayan hatalar yapıyoruz ve ne yazık ki seyircileri hiç beğenemedim. Yanlış bilmiyorsam Saraçoğlu yaklaşık 55 bin kişilik ve ne yazık ki doğru düzgün tek bir ses soluk ben duymadım. Burası Kadıköy burdan çıkış yok fikrini her şeyden önce bizim büyük taraftarımız vermeli, 2 gol yedik 3 attık, Semih Bey burda olsa terli alnından dahi öperdim kendini, daha çok da gol atabilirdik işte ama o kadar büyük takım olmamıza engel olan küçük hatalarımız mevcut dediğim gibi. Allah tamamına erdirsin, maçı izlerken gerçekten bir iki sene yaşlandım.


Sıradaki parça benden tüm bu parçayı sevenlere gelsin, gıreyv diggırrr ven yu dig may gıreyvvv. Ayrıca acilen Dave Matthews Band albümleri aranıyor haberiniz olsun, full em pi üç falan olur hiç fark etmez. Ehehehe. Ben size bir adım geliyorum siz bana bin gelin emi.




10 yorum:

Sevi. dedi ki...

mükemmel bir neil young cover'ı. :)

http://www.youtube.com/watch?v=ITSUF7v2kJE

curie dedi ki...

hayırlı uğurlu dönemler olsun inşallah :)
Ben elimde olanlardan göndereyim size efenim.Kolaylıklar gelsin

troy dedi ki...

bab, iddiamızı da duyurursan blog'unda çok sevinicem. herkes görsün istiyorum seni galatasaray forması içinde. heheheh. ha bi de foto falan yapalım, blog'a atalım diyorum.

tılsım dedi ki...

3 gol atmadık biz 4 gol attık. Edu sağolsun. Karşı takım atağa geçtiğinde bizimkiler Edu'yu da tutsun bundan sonra :). Yine de kazandık =) Güzeldi.

Dave Matthews Band cdlere bakacağım. Seni haberdar ederim ;)

Hanife dedi ki...

dün o çamur deryalarından birine battım,ayakkabımı görmek bile istemedim bir süre,durum o kadar vahimdi.İşin kötüsü ıslak mendil falan işe yaramadı,yıkadım hala çamurumsu bir görüntüsü var:)Bizim okulun çamurları da bi manyak:))Burda bi çamur deryası da ben yarattım sanırım,ehehe:))

Emir Bey dedi ki...

sevi : mersi =)

curie : çok mersi =)

troy : kaçında maç sen onu söyle hele.

tılsım : nasip işte =)

hanife : evet yahu çamurlar sıradışı :D

tılsım dedi ki...

David Matthews Band'in 3 full albümü var. Blogdaki mail adresime mail atarsan haberleşiriz.

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

hayırlı olsun yeni döneminiz bol bütlü bir dönem diliyorum ki sevdiğin dostlarınla okulda daha çok görüş :)))

birde size ders verelim istiyorsanız çalıp çırpma besteler yapacağınıza gelil çarşı size taraftar nasıl olunur ses rekoru nasıl kırılır gibi derslerden birini varsin :))))

böcek hanım dedi ki...

kağıt havlu pek romantik olmuş=)

Emir Bey dedi ki...

tılsım : atarım =)

yalnızlık okulu : aman yahu beddua gibi oldu bu, evde de var bir çarşılı ne yazık.