Pazar, Şubat 10, 2008

Uzun Zamandır Hasret Kaldım Yüzüne *


Ne zamandır fotoğraf çektirmiyorduk evet, ne zamandır görüşmüyorduk aslında, değerli Merve Hanım şehir dışındalardı çünkü, eskiden ben onun gittiği yerin dışındaki insanlara şehir dışında derdim, hey gidi, dünya değişiyor efendiler, bunu topraktan, sudan ve havadan anlıyorum, hangimiz bazen Fangorn değiliz ki. Her neyse son günlerdeki sebepsiz mutsuzluğum bugün yârimi görünce kısa süreliğine de olsa bertaraf oldu. Kendisini pek çok özlemişim,

Yorgundur yalnızlığım
Saçlarının gölgesinde uyur
Sevdiğin bir çiçek olur
Ellerine dokunur
Yanında bir yavru kedi olur
Yanında hiç soru sormadan uslu durur
Yanında belki beni bile unutur
Yalnızlığım mutludur yanında

Demişler, ben de destekliyorum diyenleri. Bunu diyenlerin yeni albümü de çıktı ve ben hâlâ almadım, bir de en sevdiğim şarkıcı olacak ah ah ! Küçüklüğümden beri aklımda olan ve kendime tam gaz güvendiğim bir çok hayale biraz ara veriyorum sanırım bu aralar, belki de bu yüzden hafif bir burukluk olabilir bünyemde. Derslerimi ön plana almak istiyorum okuldan bir şeyler kazanmak istiyorum, bomboş gelip gitmek değil. İnsanlara muhtaç olmadan ortalama bir öğrenci olabilsem tek başıma başka da bir şey istemeyeceğim. Çünkü birilerinden el pençe divan yardım isteyip de son anda karşıdaki insanın kabul ettiği bu yardım talebinden vaz geçmesi içimde sonsuz derecede bir adam bıçaklama dürtüsü tetikliyor gelin görün ki okul hayatımda böyle kanlı bir iz bırakmak istemiyorum. Sıradaki parçamız Bloody Roots - Sepultra tüm sevenlere.

Neyse bu güzel günün ardından kandan bıçaktan bahsedip kendi kendimi sinirlendirmeyim iyisimi. Anthony and the Johnsons diye birilerinin Cripple and the Starfish diye pek hoş bir şarkısı var bulursanız dinleyin, bulamazsanız söyleyin meyıl atayım bana da Tuhaffiye Hanım atmıştı vaktiyle, nerde böyle tarz şarkı varsa o bilir, bulur, dinler öğretir zaten. Sanırım yarın Caner Bey' de kalacağım, kendisi uzun zamandır özlediğim bir insan olduğu için bu hususta da çok heyecanlıyım. Hell yeeeaaah diye gitar çalar kendileri ben de kafa sallarım. En iyi gitaristtir, bakalım kendisine bir miktar Bumblefoot ve Freak Kitchen yüklemesi yapmayı deneyeceğim.

Yazımın sonunda haftanın sevimli çifti fotoğrafımızı koyuyorum bu haftaki çiftimiz 14 ahahah yok yok Emir Efendi ve İrem Hanım. Saygılar, sevgiler !


* Başlıktaki şarkının adı aklıma gelene kadar adını bir süre Uzun Zamandır Hasret Kaldım YüzüneSöyle Buldun mu Aradığın Aşkı sandım sonra da sandım. Korkmayın şu an biliyorum.


9 yorum:

Erinc dedi ki...

haftanın sevimli çiftide pek bir tanıdık geldi =)

eysean dedi ki...

merve'nin hasretinden saçın sakalın birbirine karışmış genç!

reyhanhoca dedi ki...

Günlerdir kapalıydı perdeler.Açmam için bi sebep yoktu ki...
Bugün ilk kez araladım perdeleri ,balkona çıktım ilk kez..
Uzanıp şehre baktım,şehrin acı,yalnızlık ,hüzün ve en çok aşk kokan havasını çektim içime..
Çünkü herşeyden çok aşk yakışıyodu bu şehre...
Şehir sana benziyordu aslında..
Bi yanı hüzün ve yalnızlık ama her yanı aşk kokan,aşk olan sana..
İyi ki geldin,hoşgeldin..
Sen geldin ben oldum..
Sen geldin hayat geldi şehre..
Hoşgeldin yüreğime...
(Hangi tarihte yazdığımı bilmiyorum zira sanırım tarih atacak zamanım bile olmamış:)
iyidir insanın sevdiğinin gelmesi:)
gözünaydın

Emir Bey dedi ki...

erinç : nerden acaba ?

eysean : ehehehe =)

reyhanhoca : hocam size de bir bilok açmak farz olmuş bence ellerinize sağlık !

reyhan hoca dedi ki...

Estağfurullah sizin gibi ustaların yanında bizim lafımız olmaz..blogurluğun şanına yakışmaz paşam:)

püstüklü mama dedi ki...

Aman Emir, uzak dur. Ayrılık şarkısıdır bu. Allah korusun.

Bir de, Allah ayırmasın.

---OPTiO--- dedi ki...

Hep cok mutlu olun beraber ....:)

böcek hanım dedi ki...

sömestrde merve'nin evinin önünde kahvaltı yaptık.sizleri pek çok andık orçun'la=)

Emir Bey dedi ki...

mama : şarkıyı nasıl yorumlarsak artık efendim =) Allah ayırmasın amin.

optio : teşekkürler, inaşallah !

böcek hanım : hey gidi yahu vallahi biz de sizi çok anıyoruz =)