Salı, Mart 04, 2008

Çeyrek Final !

Gece Yarısı Edit' i : Fenerbahçem artık gerçek bir efsane ! (00:30) Sokakta bu saatte her geçen lay lay lay lay lay lay lay lay laaaaaaa Feeeeeenerbahçeeeeeeem diyor !

Bölümden arkadaşlarım, yakın arkadaşlarım desem daha doğru olacak bana süpriz yaptılar, brovni yaktılar evvela, çay getirdiler, ardından forma almışlar onu takdim ettiler, bohem kıyafetin üzerine durmadı ama formaya layık giyinmesini de bilirim ben, çok mutlu oldum keza bendeki forma bir milyar yıl evvelin (daha Fenerium' suz zamanların) formasıydı. Dua edelim de bu akşam uğur getirsin şanlı Fenerbahçem' e bu forma. Ayrıca Batu Bey' in beni forma sokma girişimleri de yok değil ama dur bakalım. Tabi bugün çekilen fotoğraflar elime ne zaman geçer belirsiz. Taş attım evet. Bu sevimli organizasyon ve şanlı hediye için tüm bölümden arkadaşlarıma minnettarım.

Sonra, dün annemle beraber İncesaz konserine gittik, evet gitmek istediğin konser nedir deselerdi bu aralar tereddütsüz İncesaz derdim, denk geldi gittik. Film, dizi ve belgesel müzikleri konulu bir konserdi ki yarıdan fazlası çaldıklarından İncesaz' ın kendi eseriydi. Eylül, gerçekten konserin başından sonuna en beğendiğim, en beğeneceğim parça oldu. Sonra konser arasında annemlerle (arkadaşları da vardı) muhabbet ederken bir de yanımda kim bitiversin? Esra Hanım! Kendisini o denli özlemişim ki sarılıp havaya kaldırasım geldi vallahi, zaten 3 dakikada birbirimize her şeyi anlattık, kâh güldük kâh ağladık (eheh) sonra ara bitti. Çıkışta görüşemeyeceğimizi daha o anda hissetmiştik.

Çıkışta ise bir başka şaşırtıcı denk gelme yaşadım, merdivenlerde annemleri beklerken bir de baktım Şenay Hanım karşımda, görüşelim görüşelim diyip de görüşemeyen insanlardık biz, bir de Erinç Bey var tabi bu konuda, kendisine dedim ki Şenay Hanım bizim okula da bekleriz, kendisi de bugün bizim okula gelmişti, çok hazır cevap bir tavır, takdir ettim. Arkadaşlarından alıkoyup kısa bir süre de olsa yanımızda durdurttum kendisini, Özge Hanım ile İzmir dayanışması yaşadılar. Sonra kendileri arkadaşalarının yanına gittiler müsade isteyip. Sonrasında değerli dostum Merve Hanım geldi, ayaküstü Ilgın Hanım Mete San ve bir arkadaşlarıyla görüşüp dönüş yoluna geçtik. Yakın saatlerde okuldan çıkıp beraber dönmesi keyifli oluyor bu hanımefendiyle.

Dün de Gülnaz Hanım ile görüştük bir ara az da olsa, hatta yanısıra Burçin Hanım, Ekin Hanım, Musti Bey ile de görüştük, bana kartını veren ama adını unuttuğum hoş sohbet bey ve Begüm Hanım' la da tanıştık. Hasılı kelam hoş bir vakitti dün açısından. Akşam da zaten konser. Dilek Türkan yine de albümde dinlerken daha hımmm dedirtmişti sanki.

Bu arada kalp krizi geçirten bir ilk yarı izleyip geldim esas diyeceğim şey şudur ki Last Fm' de kendime sayfa açtım, hatta bu sayfaya Emir Bey kadromuzla yaptığımız ev hali kayıtlarımızdan seçtiğim 4 tanesini de koydum ki içlerinde Nilüfer de var, sevenlerine duyurulur. Vereceğim linkten bunları hem sadece tıklyarak dinleyebileceksiniz, hem de isterseniz bilgisayarınıza ücretsiz indirebileceksiniz. Yani hizmette sınır tanımadım, kayıtlar yeni değil önceden ikili şarkılar halinde biloğa koymuştum, ama iki şarkı bağlı halde 10 dakikalık şeyi ben olsam dinlemezdim, o yüzden kestim seçtim yükledim, umarım beğenirsiniz. Buyrun tıklayın :




koşar adım maça dönüyorum şu an
o yüzden yazıyı pek süsleyemedim yalın oldu
ellerine sağlık hadi durma kutla eheheh

10 yorum:

eysean dedi ki...

Şu an ilk 15 dakika bitti. Bu kadar heyecanlandığımı hatırlamıyorum. Tansiyonum varsa kesinlikle çıkmıştır.
Bu maçı alıcaz, başka yolu yok!! diyorum emir.
Dilek Türkan'ı da altın günüme çağırıcam. Seni de davet ederim. Bilirim kırmazsın beni ;)

püstüklü mama dedi ki...

kantini yıktık resmen zıplarken :)

sarıııı!!!!

curie dedi ki...

Öncelikle bugün kaynanam da severmiş,olsaymış :p
Geldim yemek yiyecektiniz,üzerime afiyet bir de doğum günü partisi...pek şanslısınız.Yeniden nice sağlıklı yaşlarınıza olsun.Gerçekten iki gün üst üste güzel denk geldi efenim.İncesaz'ın büyüleyici müziği karşısında canlı canlı eğildim,var olsunlar.Erinç Bey e buradan ben de sesleniyorum,yetkililer de duysunlar, kendisiyle görüşmeyeli bir ay olacak !
Eve dönüş yolunda düşündüm de kendimce,bugün her açıdan bereketli ve huzur verici bir gündü.Bir gün bize de buyrun diyeceğim,gelin görün ki kendi fakültelerimizden arkadaşlarımızın giriş yapamadığı okulumuzu nereye bildireceğimi bilemiyorum,her şeyiyle Allah'a havale ettim,en güzeli.Sizler sağ+var olunuz sohbetiniz ve misafirperverliğiniz için.Yeniden görüşmek dileğiyle diyorum.

*Bendeniz bir Galatasaraylı olaraktan Fenerbahçe'yi kutluyorum.Ayrıca bkz. Fener Formasının Uğuru.

Sağlıcakla kalın :)

troy dedi ki...

gurur duydum, çok sevindim. =)

dip not gibi bişey olsun: maçtan çıktık bi arkadaşı gördük, kafa bi milyon belli. saatlerdir içiyorlardı. adama yaklaşıyoruz uzaktan. "nasıl koyduk" el hareketini yaptı çok afedersiniz. ama sanki sevilla'ya değil de bize koymuş gibiydi, neyse dedim, sevincine yordum. gel tebrik edeyim dedim, kutladım falan. "biz sizin gibi leverkusen'den 5 yemiyoruz" dedi çat diye. öhehıhehe diye güldüm içimden. neyse dedim, kutlamıyor musunuz dedim, taksime falan akın, konvoya varın, dedim. "yok" dedi. "ama biz sizin gibi 5 yemiyoruz di mi?" dedi. yarıldım.

ismini vermek istemediğim izleyiciden bire bir aktardım. umarım zaferin hazmı, kazanımı kadar meşakkatli olmaz. başarıyı hazmetmek başarıya ulaşmaktan zordur derler.

satırları alıntılarla ya da özlü sözlerle bitirmek de ayrı bir hoştur bu arada.

bayramınız kutlu olsun! darısı bizim başımıza =)

not: ne biçim dip nottu beh.

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

bir çarşılı olarak tebrik ederim güzel kardeşim darı bir üst tura :))

BeYHaN dedi ki...

tebrik ederiz efendim. banner filan. coşkunuz bitmesin.

Hanife dedi ki...

oh oh bi de film müzikleri,süper üstüne süper bi şey canım bu,valla gaza geldim haftaya ben de gidiyorum konsere,İncesaz değil ama napalım artık:))Okulda Akbank Oda Orkestrası ve Ayla Erduran(keman),sizi de bekleriz efendim:))

tılsım dedi ki...

Fenerbhaçem umarım devamını da getirir. Daha büyük sevinçler yaşatır bizlere ;)

Konserler çok güzel oluyor. Fd konseri kadar güzel olmasa da İncesaz konseri de güzeldir :)

böcek hanım dedi ki...

sevgili emir
yazın uzundu okumadım.zira hastayım.ama profil fotonuz pek âlâymış.bi ara melis'i buralara da yollayın.saygılar

Emir Bey dedi ki...

eysean : kırar mıyım hiç =)

mama : laciveeeeeeeeeeert !

curie : fomr muhakkak uğurlu geldi =) görüşmek dileğiyle !

troy : mesaj kaygısı gütme batucum, illa ki her tür taraftar vardır, birlikte sevinen ve ayrılıkçı sevinen hatırlatırım senelerdir fenerbahçenin avrupa başarısızlığına en çok sevinenlerin kimler olduğunu !

yalnızlık okulu : amiiin !

beyhan : insan gaza gelmiyor deil beyhan abla gençlik işte =P

hanife : siz de pek havalısınız maşallah !

tılsım : izledim o da pek keyifli görünüyor canlı da gitmek nasip olsa keşke =)

böcek : melis koş bak ne diyorlar !