Pazar, Mart 09, 2008

Nerom Benim

22.30 Düzenleme : Sonradan aklıma geldi cuma günü TRT konseirmiz var sanırım Harbiye' de Radyo' da, bekleriz.

Yoğun istek üzerine öncelikle geçen yazıda bahsettiğim Ezginin Günlüğü parçasını koyuyorum yazının üstüne ki siz okurken bir yandan tıklarsınız inedurur o usul usul ılık ılık. Ahahehe.


Sonra bahsetmek istediğim öncelikli husus şudur ki bizim (tezat sanatı yaptım sonra ve önceyi arka arkaya verip) bizim Korkay yok yok Korhan yokyok Korcan Bey (sanırım isminden emin değilim) bülok açmış kendisine, benim hoşuma giden ama sadece benim hoşuma gitmez genel bir hoşlanma olur diye düşündüğüm hoş da bir giriş yazısı yazmış. (bir son dakika haberi ikinci yazısını da vermiş internete ahahah) Neyse yazısını falan bilmem de Koran Bey' i severim, keyfimiz yerindeyse Cenk ve Erdem Beyler gibi insanlar oluruz yer yer beraber. İşte bu.


İkinci mevzumuz beni evime kadar gelip bizzat formata davet eden Merve Hanım ve değerli ablası Ayşe Hanım' a ve hatta onların bilgisayarlarına dair. Evet vaktiyle Caner Bey ve ardından 67 kez Serkan Bey' in katkılarıyla format sanatının en derin inceliklerine vakıf olmuş biri olarak bugün elimde bir adet ikspi bir adet de ofis sidisi bir de nero promosyonumla çaldım kapılarını. Her format böyle keyifli olsa dedim üstelik bilgisayar da pek hızlı bir parçaydı maşallah. Formatı attım, sistemi kurdum, öbür diske de attım, ofis ve kespırski programlarını da yükleyim müsade istedim. Yine gelirim arada. Bilgisayarı sevdim keza.

Format C:\ ahahahehae

Birazdan ağabeyin voluna yazacağım doğum günü kutlaması, sonra da içeri gidip çay içip pasta yiyeceğiz, işte böyle de interaktifim. Sürekli bir şekilde bu yazma girişimim bölünüyor olsa da sonunda yazımı bitirdim mutlu mesudum.

6 yorum:

korcan atalay dedi ki...

beni yanlız bırakmadığın için sağol kardeşim 7 sene oldu olsun o kadar da

ok adar da ben adamaz mıyım?
tekrar diyorum bu siteyi kız tavlamak için kurmadım..hayalimdir. severek yaptıyorum. ben buyum hatta
!!

merve dedi ki...

Bilgisayar da seni çok sevdi, öyle ki yine bekliyor formata..
Ancak şu internet sayfalarında yukarı aşağı hareket ederken ekranda meydana gelen dalgalanma canımı sıkıyor.
Arz ederim!

eysean dedi ki...

C:\> tey tey teey!!

Emir Bey dedi ki...

korcan : biliyorum ben senin ne olduğunu neyse =)

merve : onun sebebini bilmiyorum ben sanırım =)

eysean : hehehehee :D

reyhan hoca dedi ki...

Emircim,
Korcan hakkındaki isim karışıklığını okuyunca ziyadesiyle mutlu oldum:)zira sanıyorduk ki birtek sevgili eşim Kahraman bey bu karışıklığı yaşıyor...Ki şöyle bi olay vardır tarihte.Bi akşam Korcan beylerle yenilen bi yemekte kendisine her defasında K ile başlayan(ama ilki doğruydu:)korcan,kortay,koray,korhan,korbay,orbay.... şeklinde muhtelif isimler vererek seslenmiştir ve hala ismini bilmediğinden aramızda adı K ile başlayan çocuk olarak anılır.Yorumunu okuyunca eşim pek sevinmiştir ve size adam olacak bu çocuk şeklinde takdirlerini yollamıştır:)
Edit:Bak gördün mü bu çocuğun adını zekiler yanlış hatırlıyor..:)

Emir Bey dedi ki...

reyhan hoca : hocam siz tüm jargonu bir anda kaptınız edit falan =) eşinize selamlar sevgiler !