Çarşamba, Nisan 02, 2008

Efsane Olmak !

Böyle bir takımım olduğu için gurur duyuyorum, sonsuza dek duyacağım da aynı zamanda! Bana evlerini açan ve sevincimizi paylaştığımız Kenan Bey ve Volkan Bey' e nice teşekkürler! Size bu efsane maçta geçen bir diyalogtan bahsedeceğim.

- Yahu avrupa takımları mı bizim izlediğimiz gibi oynayamıyor yoksa Fener mi artık çok iyi oynar oldu?
- Abi galiba ikincisi.

Ayrıca bir kaç dip not :

* Bir kaç apartman ilerdeki komşumuzun kalaşnikofu nerden edindiğini merak ediyorum.
* Havaya ateş açmak yerine sanırım el bombası da atıyor olabilirler.
* Belki de hücre evi baskını var ben fark etmedim.

Fenerbahçem beniiiiim
Biricik sevgiliiiiim
Söyle senden başkaaaa
Kimim var beniiiiiiiiiiim

Seninle ağlarıııııım
Seninle güleriiiiiim
Söyle senden başkaaa
Kimim var beniiiiiim

6 yorum:

püstüklü mama dedi ki...

Teşekkürü hakeden bir Volkan Bey daha var sanırım :)

O da zaten şu anki ses kısıklığımın nedeni...

deryik dedi ki...

sığınaklara girin hemen. "barış için geldik" manasında da bi fenerbahçe bayrağı sallayın. belki geçer.

Zifirî dedi ki...

hoş galibiyetti, evet, hoştu. (:

dide dedi ki...

çünkü fenerbahçeliyiz (:

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

önce tebrik etmek düşer bize...

sonra ulan bende alacam bi keleş kime uyuz oluyorsam bu maç sevinme ayağına indireceğim hepsini :)))))

Emir Bey dedi ki...

mama : evet evet !

deryik : of dehşet !

zifiri : pek çok hoş !

dide : burasııı kadıköy burdan çıkış yok !

y.o. : en güzeli :D