Pazartesi, Nisan 28, 2008

Emir Bey 10 Mayıs Cumratesi Saat 15.45' te Taşoda' da *

Ezgi Hanım ile görüştük, güzel oluyor sevdiğin birilerini görmek eskilerden, ne zamandır görmediğin, özlediğin. Yürüdük İstiklal' de, laf olsun diye pasaja bile girdik çıktık, hava güzel olsaydı çaycıya giderdik ama hava kötüydü o yüzden pek sevdiğim ve değerli konuklarımla gittiğim o sepya tonlarındaki yere götürdüm kendilerini.
Böyle bir yerde yaşamak isterdim ama çok daha eskilerde ya da böyle bir yerde müzik yapmak ama bunlar tabi biraz imkansız hayaller diyelim, böyle bir yerde sohbet ediyorum en azından sevdiklerimle. Her şeyiyle güzel bir mekan bir de Ezgi Hanımcık varsa yanınızda sohbet edecek. Umarım Allah her şeyin en hayırlısını en güzelini onun için nasip eder.
Bu arada efsanevi dostum Emir Yargın Bey Roxy Müzik Yarışması' nın finalindeeee ! Evet evet yaptığı müthiş elektronik parçalarla bir süredir her kulisin gündemine oturan Emir Yargın Bey şimdi de finaldeki canlı performansı hakkında merak içinde bırakıyor bizleri. Şarkılarını hâlâ dinlemediyseniz evvela size bir yuh diyor ardından da tam buraya tıklamanızı emrediyorum, bir de dinlerken yukardaki resme tıklayıp şarkı sözlerini okursanız ilk seferde anlarsınız söz.
Levent Paşa gelmiş bugün, paşa kelimesini belki çocukluktan sonra ilk kez karşılıklı kullandığımız insandır kendisi. Ufakken babaannem paşa torunum derdi onun yeri ayrı. Neyse yanında da bir zibidi musallat olmuş onu da gezdirdik artık ne yapalım. Yok yok Korcan Bey o. Kadim dostlarımızdandır. Çok sevindim bu iki adamla olduğuma günün sonunda. Günün güzel başlayışından anlamalıydım sonunun da güzel geleceğini.

* O başlığı boşuna koymadık yahu boşaltın o günü o saati şimdiden sonra kavga çıkar.

9 yorum:

indis lúinwë dedi ki...

yahu köpek bi' harika, ehehe nıglı hanım sağolsun. başarılar dileriz efem.
o değil de neden 15.45 - 16.30? sınavım var o gün, nasıl yetişeceğim ben!
not: geçen seneki bannerları kullansak mı, ha emircan =)

Emir Bey dedi ki...

indis : nasip efendim, banner a manner a şaşaya gerek yok zaten bilen biliyor, sevenler gelsinler, kuru kalabalığa ne hacet =)

029 olarak dedi ki...

sabah yazmaya çalışırken blogger bile dayanamadı adeta;
emir bey biz bir grup çalışan insan olarak diğer emir bey'i coşkuyla tebrik ediyor ve sabahtan beri ha ha ha ha haleleniyoruz, köpek köpek, orhan köpek hale köpek orhanla orhanla..

allahım o ne güzel bir şarkı çıkışıdır, o ne güzel bir. tebrikler.

çorapı pek şeyetmedik yalnız.

Hanife dedi ki...

Emir'in sonuna kadar destekçisiyiz.Konserinize de solfeji ekebilirsem geleceğim inşallah:)

Emir Bey dedi ki...

029 : köpek müthiş yahu, emir de gurur duymuştur sizin bu yorumunuzla, tam tarihi belli olsun roxy deki canlı performansına gidip de hep beraber söyleriz o kısımları =) ruşen renkli rüyalar görüyor. 5-8 mayıs tarihlerinde olacak bu canlı performans aklınızda olsun =)

hanife : nasip :D

Adsız dedi ki...

Emir bey, bi de bu güzel mekanın ismini bahşetseniz bize efenim.....

Emir Bey dedi ki...

isimsiz : bakalım hangi mekan acaba istediğiniz, başlıktaki konserin yapılacağı mekan Boğaziçi Üniversitesi Güney Kampüs, yaşamak isterim dediğim ve fotoğraflarını çektiğim yer Markiz, Emir Yargın' ın Roxy finaline katılacağı yer Roxy, en alttaki resim ise Dunia diye bir Kadife Sokak mekanı.

korcan atalay dedi ki...

isimli der ki..

ne de güzel gündü o..bir de senin şu iğneleyici tavrın olmasa bana karşı herkesi okşadığın kadar okşasan beni de gay sayılmazdık halbuki:P:D:D

o deil de bu arada baya bir atraksyon var mayıs ayında (kapıçino)

Emir Bey dedi ki...

korcan : okşaşır ödeşiriz bir ara :D of mayıs ayını geçirmeliyiz çok çabuk amaaaan !