Çarşamba, Mayıs 14, 2008

Geldikleri Gibi Giderler

Mühim konserlerin arifesinde bulaşılan hastalık batağından daha beter ne olabilir? Peki sizlere şapkadan tavşan çıksa yerim desem neyi anımsarsınız. Peki burnu tıkanan herkes Nejat Y. gibi mi şarkı söylemek zorunda kalır acep? Neler oluyor hayatta. Kula kul oldum aman kurtarınız demişler de nasıl bu denli güzel güfte eylemişler buna da şaşırdım. Ben neden bazen bu denli kötü şarkı söylüyorum ona da şaşırdım. Şaşkınlıklara gark olduğum ve düşünceler içinde kaldığım bir gündü bugün neticede, bilokuma yazacak nice güzel şeyler var ki aklıma geldikleri hızda aklımdan çıkabiliyorlar çoğu zaman. Yeni yeni ve şirin şirin arkadaşlarım oluyor bu aralar, arkadaşlık sezonunu açmış bulunuyorum. Başlıktaki geniş zaman anlamı çok karizmatik bence, eminim sizce de öyledir.

8 yorum:

püstüklü mama dedi ki...

Geçmiş olsun...

Nazardır o nazar :)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

geçmiş olsun güzel kardeşim...çabuk iyileş...
konserlerinde seninle olamadığım için üzgünüm :(((

indis lúinwë dedi ki...

ah, ben de iki mail yazdım, benimkiler gitmiyor sanıyordum artık.
niye böyle oldu acaba? meraktan kudurma olasılığıma karşı sen yorum kutusuna atıversen onları müsait bi' zamanında, ha pasamu?

... dedi ki...

geçmiş olsun,geçer inşallah kısa sürede:)

miss marttle dedi ki...

geçmiş olsun..
bütün arkadaşlarınızın ismini aklınızda tutabiliyormusunuz emir bey? bi de hepsine ayrılması gereken asgari zaman falan.. zor iş vallhi sizinki de

ikinehir dedi ki...

o bir kender ve onun adı tasslehoff, hatırladın mı :)

Emir Bey dedi ki...

p.m. : teşekkürler, nazar mazar valla yordu beni =)

y.o. : teşekkürler, estağfurullah.

i.l. : ilk fırsatta.

...... : inşallah =)

m.m. : arkadaşlık zor iş azizim =)

i.n. : en son kinder e kadar gelip durmuştum :D

böcek hanım dedi ki...

yakana kem göz kovar tak bir tane=)
geçmiş olsun evladım.