Pazar, Mayıs 11, 2008

Tam Gaz Mayıs


Haftasonu yoruldum azıcık ama keyifliydi de gayet, yaklaşık 87 tane Antalyalı gördüm, bir çok da arkadaşım bizi dinlemeye gelmiş sağolsunlar, neticede ortalama ya da vasat diyelim ya da ne iyi ne kötü bir Emir Bey konseri ve gayet hoş bir Indeed konseri atlattık. Başta Karton olmak üzere bir çok da güzel grup dinledik dur bakayım misal Naif, Rezerve, Woo Hoo, Sexek, Fuji... Neyse yorulduk ama keyif de çok aldık, daha bir bu kadar aksiyon daha var sanırım, heyecanla beklemekteyiz, yanımızda olan, bize moral veren, destekleyen herkese sonsuz teşekkürler.

15 yorum:

beyhan dedi ki...

nefeslerinize ve ellerinize sağlık. ne diyelim, inşallah bir dahaki sefere, birlikte.

ferhat can dedi ki...

vasat demeyelim beyim. gayet hoştu konser. ama "iki adet hızlı parça olmalı" eleştirimi matrixteki gibi ağzım büzüşene kadar yapmaya devam edeceğim.

hatta bir dahaki konserinize de bizzat gelip "oynamak istiyoruz" diye bağırabilirim.

püstüklü mama dedi ki...

Ortalama ya da vasat demeyelim, kızarım. Biz çok beğendik ve eğlendik. Indeed'i kaçırdım yalnız, ona yanarım.

Tebrik ederiz efendim, daha nice nice konserlere.

curie dedi ki...

toplantım sebebiyle biraz geç kalaraktan,yolda dualarımla konserin bir kısmını kurtarabilmeyi umup,şaşırmadığım-beklediğim bir Emir Bey ve grubu performansı hava güzel,çimler güzel,insanlar güzel kombinasyonuyla tadı damakalarda bir ziyafet verdiniz efenim.her şey için teşekkürler.İzmir'den gelen arkadaşlarımı da sizi dinlemeye getirmek suretiyle,yeni hayranlar da kazanmış olduğunuzu dile getirmek isterim.Emir Bey ulusala açılıyor =)

Not:son parça çaldı ve dediğim cümle şuydu:"ben gelmeden önce Nilüfer çaldı mı,şayet çalmazsa çok darılırım" ve akabinde "zamanın eli değdi bize..." girişi.Bu içsesi duyduğunuz için de ayrıca teşekkürler efenim.Nicelerine =)

korcan atalay dedi ki...

ben hepsini kaçırdım...
(ağlayarak kendin yatağa atar)

Hanife dedi ki...

sevgili öyküler:(

cheshirecatunderthebed dedi ki...

ben en şanslıyım

cnslgy dedi ki...

ah ah orada olmak vardı:(

Çimen dedi ki...

Cumartesi gününü kaçırmış olabilirim ama Indeed'e yetiştim!
Yağmurla gelen çook güzeldi :)

reyhan hoca dedi ki...

Korcan dert etme zira ben de o kadar uğraşıp tüm hazırlıkları yaptıktan sonra kaçırdım...
Ama bi sor niye dert etme diyorum..
Zira Emir bize özel konser verecek,klasik kemençeciyi de en güzelinden ağırlıyacağız:)
Di mi Emir..:)

emre dedi ki...

yazın antalya'da konser görmek istiyoruz şöyle agustos ayı gibi,mumkun mudur emir bey?

Emir Bey dedi ki...

beyhan : inşallah =) teşekkür ederim :D

ferhat can : ayarlarız sen iyste yeter =)

mama : mersi =)

curie : gönüller birmiş demek efendim =)

korhan : canın sağolsun

hanife : zaman =(

cat : bence de :D

cnslgy : nasip.

çimen : genç hanımefendilerimizi biz de çok beğeniyoruz, destek oluyoruz onlara elimizden geldiğince =)

reyhan hoca : nasip hocam neden olmasın =)

emre : yahu antalya ya gelmem mümkün olsa, nağme hanımcığı da kandırırım ama belli olmuyor ki.

gorkem dedi ki...

bence de baya guzeldi, cok tebrik ederim, muhayyer'e de gelebilseydim ne guzel olurdu ama olmadi ne yazik ki, nasip :)

gorkem dedi ki...

bu arada size de link koyabilir miyim acaba beyefendi, siz beni yeni tanimis olabilirsiniz ama benim size coktandir emir bey diyesim var :)

Emir Bey dedi ki...

teşekkür ederim, tabi ki link koyabilirsiniz =) o da soru mu :D