Perşembe, Haziran 26, 2008

Bilok Başlığı

Eskiden biloğun başlığında resim yoktu, yani konulurdu da html olarak ayarlamak gerekirdi sanırım, sadece biloğun ismi ve mevcutsa tanım cümlesi yazardı. O zamanlar ben de html ilmine resim koyacak kadar hakim değildim açıkçası, sonradan bilogır önce beta oldu sonra da bu kavramı yok etti yani yenilendi kısaca. Artık başlıklarına altına resim koyabilmek çok kolaydı, ben de bunun üzerine konser zamanları müzikle ilgili onun dışındaki zamanlarda keyfi fotoğraflar koydum. Sonra geçen gün bakarken farkettim ki biloğun başlığı asırlar önce Fatih Ağabeyimin hediye ettiği başlık; ama ne konser var ne bir şey ve çok uzun zamandır kendi ritüelimi bozmuşum. Ben de bugün dedim ki yine bir müzikal aktiviteye kadar başlığımız normal kalsın, bu da başlığa bir işlev kazandırsın.

4 yorum:

beyhan dedi ki...

şu sıralar yok hayatımda blog resmi olabilecek bir konser anısı

lakin elde hep var joker niyetine içinden köprü geçen bir istanbul manzarası.

:P uysa da uymasa da.

Emir Bey dedi ki...

beyhan : millet bir de yanlış anlıyor beyhan balacım, orada bizim grupla ilgili bir resim görünce vaaay demek burası bunların resmi sitesi diye giriyor, sonra yok efendim şuraya gittim yok burayı gezdim yazılarını okuyup, of ne boş gençlermiş bunlar diye çıkıp gidiyor =) fotoğraf çok çekiyorum bu aralar elimde hep jokerler var hasılı kelam =)

operadaki fantom dedi ki...

güzel olmuş ama efendim.

Emir Bey dedi ki...

o.f. : çok fotoğraf çekince seçme şansı oluyor eheheh =)