Pazartesi, Haziran 09, 2008

Bir Parantez

Dün pek değerli dostum Berat Hanım'la görüştük Taksim'de. Taksim'e çok gider olduk pek de hazzetmiyorum gerçi kalabalığından falan ama ne yapalım işte, nasip. Berat Hanım ile senede bir hatta yer yer bir buçuk senede, iki senede bir görüştüğümüz olur lakin bu birbirimize verdiğimiz değeri azalatır mı, tabi ki azaltmaz. Keza (kezayla cümleye girince çok havalı biri sandım kendimi) bir kaç dostum daha var böyle kendileriyle gerçek anlamda ayda yılda bir görüşüyoruz ama daha güzel yanları oluyor bu görüşmelerin, daha genel değerlendirmeler yapabiliyor insan, birbirindeki değişimi fark edebiliyor, gerçekten özlediğini hissediyor falan filan. Berat Hanım'la da bu konuda mütabıkız hem. (mütabık nasıl olunur diye soranlar cümlenin genelinden çok rahat anlamı çıkarabilirler samimi söylüyorum)
Kendisiyle önce birer kahve içtik birbirimize fallar baktık, artık birbirimizi sevdiğimizden midir nedir öyle güzel şeyler söyledik ki birbirimize ikimizin de kendine güveni en üst noktasına çıkmıştır. Sonra bu sene neler yaptık diye konuştuk az çok, bir öncelikler listesinin yapılabilir olup olmamasından konuştuk daha düzenli ve rahat bir hayat için. Sonracığıma Berat Hanım bana çok sevimli iki hediye verdi ki birisi kapağında penguencikler olan bir not defteri, İtalya'dan gelmişler bu penguenler, diğeri ise Düğüne adlı John Berger eseri, hemen de başladım, hemen de biter gibi duruyor. Ayrıca kahvelerin yanında ikram edilen lokumun tozlarının masanın üzerine dökülmesi o an için bana önemsiz bir ayrıntı gibi gelmişti ama şu an acaba parmak izlerimizi almak için yaptılar bunu diye düşünüyorum.
Günün sonuna geldiğimizde 6-7 Eylül'den başlayan sohbetimiz rakı masasında devam edebilir bir kıvama gelmişti ki çok şükür içmiyorum. Keder, iç sıkıntısı yine de konuşabilmenin verdiği bir mutluluk, farklı şeyler öğrenmenin verdiği bir buna da şükür hissiyatı falan. Berat Hanım'la görüşmek güzel şeydir vesselam. Senede bir de olsa hiç yoktan iyidir ama bundan sonra onu en azından dönemde bire çıkarmayı planlıyoruz. Hatta bakarsınız umduğumuzdan daha yakında tekrar görüşürüz değil mi? Son sigaramı da yanında içtim kendisinin bu da buraya bir not olarak düşüle!

4 yorum:

iki nehir dedi ki...

emir bey o gittiğiniz yer taksimde niresi?

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

emircim ne zaman buluşuyoruz kardeşim bir buçuk sene çoktan bitti artık görüşme zamanı be kuzum :))

Emir Bey dedi ki...

iki nehir : Parantez diye bir yer babylon un bir sokak yanı =)

y.o. : of sorma beyim bir keşmekeş içerisindeyim bu aralar sürekli koşturma halinde ama uygun zamanları bir konuşup değerlendirelim :D

Emir dedi ki...

BERAT Hanım Hoşlukta ve Değerlilikte bir numaradır.
Saygılarımı sunuyorum opuyorum.