Çarşamba, Haziran 18, 2008

Devamı da Gelecek

Yukardan bakınca görünen Kadıköy manzaramız bu olsa gerek, balonuyla, Haydarpaşa'sıyla hatta eminim bir yerden Siyami Ersek de görünüyordur.
Orçay Han bu pozda ne yapmaktadır diye sormayın, değişik fikirlerim var. Poz ver dedim artık ne yaptı ne ara yaptı bilemiyorum bir garip poz vermiş.
Her zamanki gibi Mustafa Amca Jean's. Kahvelerimiz içiyoruz, fala bakıyoruz. Koyunun olmadığı yerde keçiye Abdurrahman Çelebi mi derler onu tartışıyoruz.
Orçay Han'ın direkt sorularıyla sıkıştırdığımız genç dostumuz Hazal Hanım, sağolsun kırmadı bizi kalktı çaycıya geldi, biz de onu kırmadık okula gittik, bu işler böyle.
Bakınız ünlü oyuncu Orçay Han ve onunla bir fotoğraf çektirmek için tutuşan hayranı Hazal Hanımcık, işte bu adam da böyle bir adam.
Evelki günün parçalı bulutlu havasından bir Çınaraltı pozu, aslında soldaki kirpikli karaltı Orçay Han olsa gerek, ya da bilmiyorum masada kim oturuyorsa gayri.
Çengel'den bir fotoğraf daha alalım derseniz şayet bunu veririm ben size. Bu fotoğrafı çekmek uğruna Kadıköy otobüsünü de kaçırmadık değil, kaçırdık, sonra bir daha geldi.
Moda'daki çay bahçesinin işletmesini alırsak ne kadar zengin olabiliriz acaba diye hesaplamak üzere oraya gittik, olay mahalinde gözlem yaptık, azıcık akıllı işlerle en zengin olabiliriz.
Neymiş efendim resim çekerken ekranı 3x3 kutulara bölersek, vurgulayacağımız kısımlar ortadaki karenin soldaki kenarlarına falan gelecekmiş, ya da böyle bir şeyler.
Bilogırlığın şanındandır ayakkabıları çekmek değil mi ama? Bence öyledir, hem Orçay Han'ın kahverengi ayakkabıları çok cana yakın.


Sıradışı bir kayıt daha :

Buram




7 yorum:

özgür olarak dedi ki...

Çok güzel fotoğraflar Emir Bey, eline sağlık.

Bilhassa Kadıköy manzarasını dakikalarca baktım, dünyanın bütün herkesin alnında böyle mi güzel iz olsun ya rabbim.

Buram da eğlenceli bir çalışma olmuş başlarında gerçek sandım, sonra anladım ki meğersemmiş. söyleyen Orçay Han Bey olsa gerek, diğer seslerden de yanlış anlamadıysam Emir Yargın Bey'i çıkarır gibi oldum ancak emin değilim.

Hazal Hanım da güzelmiş işte sonra hep ama.

Sevgiler.

curie dedi ki...

Sınav dönemimde gezenleri gördüm mü pek kıskanmaktayım.haşa asla bir haset değil bu tamamiyle kıskançlık,pek bir ayrı kavramlardır :)

Efenim,"Keşke" Yalın'ın en sevdiğim parçasıdır,söylemeden geçemem.Fekat pek eğlenceli bir kavırımsı bir şey olmuş yahu,teoman&bülent ortaçgil'in "sensiz olmaz"ından sonra Emore chun'un Buram'ı bir ekol teşkil etmekte...saygılar !

Emir Bey dedi ki...

özgür olarak : her şeyden önce nil karaibrahimgil i bana tekrar tekrar hatırlatan bu güzel ullanıcı adı için size teşekkür ediyorum, sonra da diyorum ki kadıköy hepimizin alnının yarası. buram da esas sözlere giren ben ana melodiyi yapan emir y. sonra saçmalayan ise hepimiziz. hazal hanım da genç güzeldir, şiir kayıtlarınızdan güzel olmasın.

curie : teoman kim ola ki bizim yanımızda =)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

resimler oş olmuş kardeşim eline sağlık :))

orçun dedi ki...

bam babam bam babam bam , balili balili balili. bam babam bam babam bam , balilii kaş !

orçun dedi ki...

bam babam bam babam bam , balili balili balili. bam babam bam babam bam , balilii kaş !

Emir Bey dedi ki...

y.o. : eyvallah =)

orçun : ne şarkı yaptık yine kaş göz arası !