Pazar, Haziran 22, 2008

Güle Güle Orçay Han Lüle Lüle Orçay Han

Bugün ise değerli bir arkadaşımın kıramayacağım bir daveti üzerine Piyer Loti'deydim. Gönül isterdi pazar olmasa yollar bu denli uzak olmasa ama görüşmek yetiyor. (solumdan sağıma doğru) Amirime, sanayicime, nargilecime, devlet memuruma, fabrikatör kızıma ve metalci kardeşe saygılar sevgiler tekrardan.
Güzel geçen her vaktin bir sonu oluyor efendiler, Orçay Han'ı da yolladık memlekete artık ne yapalım, şikayet edeceğiz. Bakın gider ayak gece yarısı Rıhtım şubesinden bir poz.
O günün (yolculuk günü) evvelinde Caddebostan sahiline gittik ağabeyin "it kopuk musunuz bira da için bari" serzenişlerine aldırmadan, basket oynayanları izledik tıptan konuştuk.
Yakışıklı yiğit olan Orçay Han.
Orçay Han'dan başbakan pozu.
Çok egzantrik olmuş bu fotoğraf ama o kelime ne demek tam bilmiyorum.
Trafiğin ve toplu taşımanın içinden bir Orçay Han pozu.
Delikanlı adamı Sıtarbaksa götürmemek ayıp olurdu.
Biz de en güzelinden Caddebostan Sahil şubesine girdik.
Adalara sırtını veren Orçay Han pozu bu da.

9 yorum:

operadaki fantom dedi ki...

orçay efendi dünyayı ele geçirecek!

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

hepimiz orçay efendinin savaşçılarıyız :)))

eysean dedi ki...

yaşasın kocaman burun kardeşiliği!

Emir Bey dedi ki...

fantom : yapar belli olmaz

y.o. : ehehehe =)

eysean : kesinlikle !

S e R d A dedi ki...

iyi ki geldiniz efendim :))) fazlasiyla mutlu etiniz hepimizii :) gercekten cokkk sevindik.. sevindim :)..en kisa zamanda ada ya beraber gitmek dilegiyle ....Orcay han i da bekleriz :D

Emir Bey dedi ki...

serda : inşallah efendim biz de mutlu olmasak gelmezdik =)

orçun dedi ki...

hey gidi vayyy

orçun dedi ki...

yalnız ne uzun soluklu bi son gün olmuş , bunun üstüne 12 saat yol yaptım ;p

Emir Bey dedi ki...

orçun : valla iyi yordum seni uyu diye ama nasip tabi =) bu fotolar sadece bende babuj !