Cumartesi, Haziran 21, 2008

Reşit Kızım

Gün batımında bir kez daha Kadıköy'den dönerken, muhtemelen bugün de gitmeyeceğimiz için Kadıköy'e, Orçay Han'la son Kadıköy gezimiz diyebiliriz buna.
Bakırköy'den bir pozumuz, 2 kez evinde kaldığımız arkadaşın evinden çıkmış metrofürse doğru yol almak üzereyken.
Sarıyer'den hatta nerdeyse Garipçe'ye yakın mevzilerden bir batan gün pozu, orda niye yaşanır diye sorguluyorum hâlâ şayet Koç'ta okunmuyorsa.
Kadıköy'den Moda'ya giderken Emir Efendi dedi ki hadi bu sefer ben götüreyim sizi nostaljik ile, biz de tamam dedik kaptan izin verirse neden olmasın, o da gösterdi TCDD kartını geçti direksiyona.
Moda çay bahçesi gerçekten güzel olduğu kadar engin bir yer her seferinde şaşırıyorum ne kadar büyük yahu burası diye.
Yiğitler aslanlardan samimi bir fotoğraf koymazsak olmaz, en doğal en karizmatik halleriyle çektim bunu ben, Arka Oda'dan.
Emir Efendi'nin bol aksesuarlı, burna olmasa da göze hitab eden hoş evinin salonundan bir kare, güne yeni başlamışken daha.
Bu da önceden hırsız giren eve cam önü hırsız tuzağı. İlk etap vantilatör, sonra birbirine geçmiş iki su şişesi, ardından iki gitar ve en sonunda açık bırakılmış bir org, burdan geçen ne isterse çalsın zaten.
Alkol karşıtı olmanın güzelliğini anlatan bu çizim ise Emir Efendi'nin salonundan yine, etin yanında bir kadeh şaraba bile "Het!" diyebilmeli insan.
Siyah giyince ne Sinan Çetin'e benzemediğim kaldı ne de Cem Yılmaz'a. Ağız tadıyla bir metalci olamıyoruz yahu şu son günlerde.
Çıkmaz merdiven niye yaparlar acaba? Umudunuzu yitirmeyin diye düşünerek mi, motivasyon amaçlı mı, yoksa spor mu?
Kilisenin girişindeki bu kısmı seviyorum en çok, Orçay Han ve Doruk Bey ile girdiğimiz dev İstiklal katedralinde en çok bu avluyu çeviren balkon hoşuma gider hep. İçerisi de baya görkemli hakkını yemeyelim şimdi.
Elimizde birilerinin sınav tarihleri var. Dedektif gibi adamız işimiz gücümüz yok nelerle uğraştık, bu tarihlerin sahibi olan arkadaşımıza sesleniyorum, tedirgin olma canımız sıkılmıştı sadece.
En karizmatik arkadaşım olan Melis Hanım'dan yine asil olduğu kadar havalı da bir poz, canım benim yahu geldi görüştük o gün iyi ki çaycıda, yoksa kim bilir ne zaman.
Orçay Han ben çekerim dedi, siz bir kişi daha ekleyin yani bu gruba, bir de arkadaki sahaf amca da bizden, sanmayın ki yanlışlıkla girmiş kareye.
Ah yutub açılsa da şu feysbuka eklediğimiz çok keyifli vidyomuzu oraya da koysak bir herkese izlettirebilsek ne de güzel olurdu. Reşit kızım.

6 yorum:

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

bizim mekanlarda gez bizi çağırma ne diyim ki size emir bey...

Emir Bey dedi ki...

beyim mesaj bıraktım ya sizin yoruma misafirim var gidince ilgileneyim diye, durun bakalım nasipse bu hafta ufak bir toparlanma süreci olsa bile bir kadıköy falan yapabiliriz gibi =)

morbidmortal dedi ki...

bendenizi derin ceza uykumdan kaldırıp insan içine çıkmamı sağladığınız iki çift laf bir güzel çay içirdiğiniz için teşekkürü borç bilirim.

ceza sınavımda bok gibi ama kesinlikle benden kaynaklanan "sıkıntısal semptomlar". -tıbbı terim kullanıyorum orcun da anlasın diye-

velhasıl daha nice çay keyiflerine emirim.

Emir Bey dedi ki...

morbid : ehauhuah ehr çayda bizlesin canımsın yiğenim !

orçun dedi ki...

hukukta ezber yok diyen hukukçu kızımız, bak millet ezberliyo da geçiyo sınavları demek ;p yok yok şaka , biz senlen gurur duyuyoz ;p

bu arada emir efendinin bol aksesuarlı evi fotoğrafında kamufle kıyafetleriyle hakkaten kamufle olmuşssun yahuuu

Emir Bey dedi ki...

orç : o da ezberliyor da çaktırmıyor mu bilmem evet ya kendimi bulamadım fotoğrafta !