Çarşamba, Temmuz 02, 2008

Dün Akşama Dair

Olumlu yönleri olumsuz yönlerinden fazla olan, bu açıdan hoş geçen bir konserdi bizim için, dinleyenler, önümüzden geçenler en kötü ihtimalle gülümseyip başlarıyla selam verdiler. Mağazanın en merkezi yerindeydik ne de olsa.
Emir Efendi'nin de Nağme Hanım'ın da bence çok uykusu vardı, öğlenden beri bizde oldukları için de olabilir. Bıraksak uyuyacaklardı nerdeyse, değişik konserler serimize bir halka daha eklemiş olduk böylece.
Emir Efendi ile bir örnek giyinmek hobimizdir, bakın yine giyindik, çok sevdiğimiz ünlülerden Ayna ile beraber de poz vermeyi ihmal etmedik. Bu; Saat 10.00 isimli pozumuzu sık sık veririz biz, Saat 10.00 severiz biz.

12 yorum:

eysean dedi ki...

cankurtaran gibisiniz maaşallah tü tü :)
aynayı da ilk başta kaykay sandım. aramızda kalsın.

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

nerdeydi bu konser gene kaçırdık :(((

Emir Bey dedi ki...

eysean : cankurtaran =) hımmm değişik bir yaklaşım :D kaykaydan ziyade direk snowboard tahtası :D

yalnızlık okulu : capitoldeydi beyim ama bu biraz deneme konseriydi, iki yazı altta falan yazdıydım ama tam nasıl olacağı belli olmadığı için yaygara yapmadım :D

operadaki fantom dedi ki...

konseriniz hayırlı uğurlu olsun emir bey:)
ayrıca tam saat onu tutturamamışsınız, bi-iki dakika geç kalmışsınız. olsun, biz sizi böyle de seviyoruz:)

gorkem dedi ki...

Tebrikler, umarim devami olur ve ben de dinleme sansi bulurum :)

Emir Bey dedi ki...

fantoy : 10u beş geçe pozu yapalım istedik ama sabırsızız biraz ondan hep.

görkem : bir dahaki herhangi bir konsere inşallah =)

püstüklü mama dedi ki...

Tebrikler :)

ferhat can dedi ki...

capitol dedin mi sinema. sinema dedin mi capitol. ha bir de fışşkiye.

kitlesi açısından size pek gitmemiş ama umarım "duygusal açıdan verimli" olmuştur emir bey grubu için =)

Emir Bey dedi ki...

mama : teşekkürler.

ferhat can : sana mı soracz arkadaşım seyirci kitlemizi? kaç kez dedim almayın şu tipleri bu biloğa diye, güvenlik çıkarın şunu dışarı !

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

bir daha ki sefere yaygara koparmanızı hatta özel davetiye ile çağırılmamı istiyorum :)))

Emir Bey dedi ki...

peki efendim =) hem vesileyle haftalardır gerçekleşmeyen görüşmeyi de yaparız :D

orçun dedi ki...

keşke magazini de çağıraydınız, hafta sonu göreydik tvde :)