Salı, Temmuz 08, 2008

Nitelikli Arkadaş

Gözlemlerime göre okuldaki üçüncü senenin sonunda bir yere giderken haydi sen de gel diyeceğim ya da benzer tepkiyi bana gösterecek, canı sıkılınca arayıp bir şeyler yapalım mı diyecek arkadaşımın toplam sayısı bir elin parmaklarını geçmese gerek, bunların beşte biri zaten Antalya'dan, beşte üçü de hazırlık senesinden. Ilgın Hanım'la -ki kendisi Antalya'lı beşte bir- bu konuyu derinlemesine tartışmak ve sonuçlar çıkarmak üzere tekrar buluşmaya karar verdik.

12 yorum:

gülş dedi ki...

okulu bitirdiğinizde o sayı daha da azalabilir, bende azaldı misal, sizde artar işalla emir beyciğim.

sçs dedi ki...

merhaba ben sçs.

emir, senin kaç parmağın var ? senin de arkadaşın yoksa kimin arkadaşı var ?

*sessiz çoğunluğun sesi.

operadaki fantom dedi ki...

ağır konuşmuşuz emir bey, hayırdır?

---SERDA--- dedi ki...

vaktiniz var mi efendim :)))) bu hafta bulusabilirmiyiz :))

Emir Bey dedi ki...

gülş : nasip =)

sçs : ahaha sçs ye pek güldüm yorumu ciddiye alamadım kusura bakmayın.

fanta : yaz okulu yok ya sıkıldım herhal :D

serda : bir konuşuruz efendim =)

merve dedi ki...

ehehahah!sçs'ye yürekten katılıyorum=)

Emir Bey dedi ki...

ben de sana yürekten katılıyorum beybe, sana hep yürekten katılmak, arada bir de senle takılmak isterim. bunu bilesin.

sçs dedi ki...

biz de seninle takılmak isteriz emir. bir parmağın boşalırsa haberimiz olsun. ama fazla hoşsohbet değiliz biz, misyonumuz gereği sessiziz.

yine de aramızdan bir kişiyi seçip seninle arkadaş yapacağız.

parmaktan sonra.

Bahadır dedi ki...

genetik enerji eksikliği sadece hafız...yorgun ve asosyal insanlara dönüşüyoruz işte...sıkıntı yapma...zaten bir süre sonra 3-5 te cok gelecek...

korcan atalay dedi ki...

aradın, gel dedin de gelmedik mi?

merve dedi ki...

ben de seninle takılmak isterim ama aramızda mesafeler var.
şarkı yap bana=)

Emir Bey dedi ki...

sçs : nasip.

bahadır : hayırlısı.

korcan : gelme lan !

merve : aramızda sıra dağlar adlı bir türkü yaptım gelince okuyim bir ara emi :D