Cumartesi, Ağustos 30, 2008

Begonvil Geldi İçimden, Attım Başlığa *




Başkası yazsa tiksinilecek, ben yazmayınca da özlenen tipte bir yazı yazayım dedim ne zamandan sonra, efendim bugüne yine öğlen ikiye doğru İstanbul Radyosu'na giderek başladım. Program yapımcılarından Zeynur Hanım ile "Solistler Geçidi" isimli muhtemelen Radyo 4'te yayınlanacak programın yılbaşına kadar olan son dört bölümünü bitirerek başladık işe. Önce spiker anonsları alındı -ki 3. programa başlanmışken şaka gibi kesilen elektriklerle baştan başlandı- sonrasında da şarkı ve anons montajları yapıldı. Osman Ağabey'in verdiği polisiye konulu pazartesi mühletli araştırma ödevinin ardından radyodan ayrıldım ve İstiklal'e geçtim. Danışman'da Hazal Hanım ve kalabalık bir arkadaş grubuna dahil oldum, kendisiyle milenyumlardır görüşmüyorduk, hoş erken ayrıldı ama Yasin Paşa ve ardından Ilgın Hanım ve Gökşin Bey gibi değerli transferlerle bu açığı hiç hissettirmeden kapadım kendi içimde. En ardından ise Can Efendi -efendi diyorum bir dönmelik seziyorum tavırlarından- katıldı bize. Sonra Merve Hanım da gelince çaycı bize dar oldu, dürümcü bize yer oldu. (Halk ozanı olayore) Sonra da Urban adlı bir yere gidildi, Merve Hanım'a fal bakıldı yok efendim Emre Bey uğradı ayaküstü ve benim külkedirme vaktim yaklaştığında ötürü yola çıkıldı. Yolda ilkin Erhan Bey ardından Kıvılcım Hanım ile karşılaşıldı ama naçar yol uzun vakit azdı. Eve döneldikten sonra toplum bilogırı olarak bu tip bir bugün bunu yaptım yazısını kendime görev size de "okumalık" bir ödev bildim. Hayli = Highly bağlamından ötürü Can Bey' e teşekkür ediyorum içimden kafamda sürekli hayli recomendedimsi kalıplar döner oldu, dürüm oldu mideme oturdu. Hasılı kelam içimden -li yapım ekiyle ilgili bir yazı yazmak ve değerli Fin ailemle ilgili bir çizim yapmak geliyor, ilki az ikincisi pek çok vakit alır, dünya malı dünyada kalır. Selametle.

* Şair ruhluyum bu aralar.



4 yorum:

ferhat can dedi ki...

amazing life of emir. hehe. yaz cidden. ama ben senden artık daha güzel şeyler bekliyorum.

bu postların içinde birer paragraf gittiğin mekanları da tanıtsan ? benim gibi hiç arkadaşı olmayan asosyal insanlar da mekan görmüş olur ? mekan derken çaycıdan bahsetmiyorum tabi.

mesela urbana gittik şöyle şöyle bir yer, şuradan giriyorsun şurayı dönüyorsun, ha tam orada. yok yok orada değil lan, biraz daha aşağıda gibi ?

bence güzel olur.

Emir Bey dedi ki...

urban güzel bir yer, sen de git arkadaşlarınla, old city nin sokağından giriyorsun bir miktar ilerliyorsun sonra sağ tarafta böyle asmaları olan hafif nevizadeyi andıran bir sokak var, sokağa da masalar atılmış, oraya da girip biraz ilerliyorsun sağ tarafında kalıyor, hem sokakta yeri var hem dükkanın içinde, iç kısımlarını da tarz olarak beğendim ben, lounge chill-out falan çalıyor ov yeah ehehe çok elit sorma =P yok yok güzel bir yer git hadi.

ferhat can dedi ki...

ah keşke. ama benim hiç arkadaşım yok ki =)

Emir Bey dedi ki...

beraber gidelim ferhat can ne dersin hem belki arkadaş da oluruz ?