Salı, Ağustos 26, 2008

İstanbul Radyosu Yeniden

Efendiler, baktım dünyayı ve ülkeyi gezdim geldim hâlâ tatil bitmemiş, yaklaşık dört hafta vaktim var aylakça yaşanacak; ben de dedim ki kendime bir hayrım olsun, bölümden ne çıkacağımız belli değil bari farklı alanlarda gelişelim ve kendimi İstanbul Radyosu'na attım. Radyonun program müdürü Osman Ağabey'i ben kendimi bildim bileli bilirim. Billy. Neyse Osman Ağabey sordu, ne yaparsın, ne istersin, ben de dedim ki ne iş olsa yaparım, evet klişe bir cevap ama olsun. Sonrasında bir cihaz vardı ses kayıt cihazı, azıcık onu çözmek ve içinde boş yer açmakla başladık işe. O kadar güzel bir makine ki. Ebatları Kralın Dönüşü cildi kadar ve stüdyo kalitesinde stereo kayıt yapıyor, gayet şaka gibi ama kim bilir kaç liradır. Neyse bugün de öğleden sonra bir program montajını izlemeye gittim, şarkıların arasındaki anonsların kesilip monte edilişini gördüm, ses kayıt programı kullandığım için (çok amatörü de olsa) çok aşırı bir şaşkınlık yaşamadım, vay anasını analar neler doğuruyor demedim. Neticede böyle her gün ufak tefek işler izlemeye gideceğim okullar açılana kadar. Gönüllü radyo stajyeriyim şu saatten itibaren. Çıkıncada Mustafa Amca'ya kadar yürüyüp bir çay ya da meyveli soda -bundan sonra sadece çay- içip sonra da Karaköy'den vapura biniyorum. Bir kez Galatasaray'ın yanından bir kez de Tünel'den gittim, iyi bir yürüyüş oluyor havalar da güzel gayet. Bu aralar hayatım bu şekilde bakalım hayırlısı.

2 yorum:

morbidmortal dedi ki...

hamiiid! bu işlerin montaja yetişmesi lazım lakin kadriyi göremiyorum ortalıkta. gecen hasan abiye söyledim basları kıs tizi aç 2. dakika 36. saniyeden sonra da "trible"`a yüklen dedim ama yapamamış ki-sound dan aradılar sesi neden kıstınız diye kızdılar hamidi mi hoş edeyim ki-souncuları mı bilemedim. ama sonra da dedim burası trt fazla gürültüye gelmez. anladın sen beni demi iki gözüm :)

Emir Bey dedi ki...

kii sound beybe !
ben hep tizleri kısıyorum basları açıyorum
hafif bir boğukluk oluyor ama daha içsel geliyor ses
bir de müdürün odasına girdim odayı ortalayıp tek alkış deneyi yaptım tersledim adamı akustiği yok odanın yahu koskoca müdür !