Salı, Eylül 02, 2008

2 Numaralı Otobüs



Biraz fazla bir oluruna bıraktım gibi -neyi bıraktın desen gayet belirsiz- her şeyleri bu aralar ama hayırlısı, aslında Ilgın Hanım'la bir genel kurul yapsak fena olmaz ama ne onun ne benim vaktimizin ortak kesiştiği boşluklar mevcut. Merve Hanım ise gün itibarıyla İstanbul'da, kendisini bir kontrole gittim bakayım bir deri bir kemik kaşmış mı, yemiş içmiş mi Antalya'da diye. Gayet sağlıklı ve keyifli buldum. Bundan sonra yapacağım kayıtların hepsinde hemen hemen (gerek Emir Bey gerek bireysel ve başka konuklu projelerim olsun) bilgisayar mikrofonu, basit kayıt programı ve ev samimiyeti öğelerini kullanacağım. Misal arkadaki oto yıkamacı sesleri olsun, içerden gelen sofra kurma efektleri olsun bunlar hep şart. Hem biraz bohem bir tarz yakalarım belki belli mi olur. Kafamda azıcık yeni projeler var san'atın her dalına dair ama bir silkelenip onları harekete geçirmek lazım. Geçen seneden kalan derslerimle bu senekilerin çakışmasından ötürü, gerekli mercilerin hiç bir dersime onay vermemesinden korkuyorum, bu sefer agresif olacağım ama. İçimden hiç yazasım gelmemiş kadar iğrenç bir yazı yazdım halbuki dur oturayım da bir şeyler yazayım bugün diye düşünüyordum. Bir de deviantart sayfası edinsem tam olacak demek ki, başka bir şeyler daha diyecektim muhakkak ama unuttum hepsini gittiler.


12 yorum:

triancula dedi ki...

kuracağım cümlenin klişe olmaması için elimden gelen herşeyi yapmaya çok istekliydim lakin o istek de artık pek mevcut değil.


kesin havalarda bir şey var emir bey!

dide dedi ki...

deviantart sayfası edinin emir bey. ivedilikle edinin.

morbidmortal dedi ki...

bu sabah yağmur var istanbulda.

Adsız dedi ki...

resimde yansıma var. resimde yansıma var. resimde yansıma var. ama tam net değil yahu çıldiracağım doktorum nerde?

merve dedi ki...

iyiki de geldin, baktın=)

Emir Bey dedi ki...

? : tam izah edene büyük ödül var =)

merve : iyi ki :D

Adsız dedi ki...

köprüden geçerken çektiğiniz fotorafı çekerken siz de camdan yansıyı vermişsiniz fotoğrafa? değil mi? heh işte o yansıma tam belli olmuyor, zor oluyor.

Emir Bey dedi ki...

? : yansıyan ben olsam yine iyi.

Adsız dedi ki...

orçayhan gibi, akape teşkilatından sanki.

açık ve net yansımalar istiyoruz şehzadem ;)

Emir Bey dedi ki...

? : yorum yok -tanımadığım insanlara bilgi sızdırmıyorum-

Adsız dedi ki...

benim ismim var tamam mı! ama baktım başka merve var. yanlış anlaşılmalara mahal vermek istemedim.

ben o bildiğin kızlardan değilim.

Emir Bey dedi ki...

merve2 : iyi yapmışsınız merve hanım çok düşüncelisiniz, ben pek kızları bilmem zaten.