Salı, Eylül 30, 2008

Klişeyim ve Bilogırım




Aile saadeti içerisinde bir bayram yaşıyoruz efendiler. Bu durumda sizlere de iyi bayramlar efendim, tanıdıklarımın büyükse ellerinden küçükse de yanaklarından öpüyor, tanımadıklarımın da ellerini sıkıyorum -karizmatik çizgimden taviz vermiyorum yani- neticede herkesle bir şekilde bayramlaşıyorum burayı okuyanlardan. Görüşmek üzere sevgiler saygılar. Ayrıca elimde henüz fotoğrafçısı hariç kimsede olmayan bir küçük amcaoğlu ve eşi fotoğrafı var, onların da bu vesileyle bayramlarını kutluyoruz.


F.A. ve B.A. = (F+B)A

4 yorum:

sevgiseli dedi ki...

Bayramın kutlu olsun.

B.A. dedi ki...

biz de bu sabah fotograflara baktık. fotoğraflardan birinde mavi tişörtlü pantolon askılı iki oğlan çocuğundan gülüşü güzel olan, gözleri güzel olana "enseye şaplak" yapıyordu. o fotoğrafın içine girebilsek hiç acımadan hamur gibi yoğururduk o çocukları.

zaman geçiyor. çok çabuk.

iyi bayramlar.sevgiler.

Hanife dedi ki...

size de iyi bayramlar efendim:)

Emir Bey dedi ki...

sevgiseli : sizlerin de =)

b.a. : aman tanrım, dedemin evin girişinde benim gibi habersiz masum ve büyük kafalı bir bebeğe öz abisi tarafından haince düzenlenen bir suikastın fotoğrafıdır o, muhtemelen işbirlikçi baba tarafından çekilmiştir =)) buyrun efendim, şimdi kartlaşsak da her zaman aile şevkatine ve yoğurulmaya açığız, çok selamlar, ayrıca güzel geçtikten sonra varsın geçsin ne yapalım.

not : özel hayatınıza saygımdan ötürü fotoğrafı çok gizli koydum kim olduğunuz hiç belli değil =)))

hanife : =))