Cumartesi, Eylül 27, 2008

Linç



Ben sinirlenirsem yanıma uzunca bir arkadaşımı alırım önüme ilk çıkana uçan yumruk atarım. Uçan yumruk atmak da herkesin harcı değildir bir tek ben ve uzun boylu arkadaşım bu konuda uzmanızdır. Misal uçan tekmeyi herkes atar peki ya uçan yumruk? Aslında bu cümleyi 3 noktayla bitirseydim en karizmatik ben olacaktım ama artık çok geç. Neyse uçan yumrukla etkisiz hale getirdim bir grup arkadaşımı daha yeni aklınızda olsun. Sinirliyken kime uçan yumruk atacağım belli olmaz. Hele yanımda uzunca bir arkadaşım varsa... Bakınız olaydan bihaber bir haber ajansı (ov yeah) olayı şöyle geçmiş :

"Göksu Evleri'nde linç!

terör örgütü ĞHZW-XXX üyesi iki militan Göksu evlerinde tesbit edilip duyarlı vatandaşlar tarafından linç edildi. Vatandaşlar, elleriyle yüzünü kapamaya çalışan S.Ç (21) ve "Bi dakika açıklayabilirim!" işaretiyle dikkat çeken U.A (20) e havada uçarak girişti. Demokrat kimliğiyle tanınan fotoğrafçı E.G ün ise bu şiddet eylemini takdirle izlediği gözlendi."


5 yorum:

dide dedi ki...

olan arada çoraplarıyla kalan ua'ya olmuş.
yalnız siz hazırlıklı yakalanmışsınız onu farkettik :)

Esther dedi ki...

arkadaşınız dağıtmış görünüyor göğüs bağır dağılmış, göbek pek bi meydanda. ama siz layıkı vechiyle yerine getirmişsiniz uçan yumruk icraatını...

Melek u^y=m dedi ki...

Umur korkmuş, Sema yapmayın etmeyin pozisyonunda.. Yukarıdakiler kendi havasında..

Hanife dedi ki...

ciddi bir biçimde hem yumruk uçmuş,hem de sen:))

Emir Bey dedi ki...

dide : oluyor öyle ne yapalım =)

esther : benim de göbek ve bel frikikli pozlarım vardı onları tabi ki koymadım.

melek : yukarda keyifler iyi oluyor.

hanife : ben en iyi uçan insanıydım o günün =)