Cuma, Eylül 26, 2008

Masal Gibi Ninni Gibi

Her gece birde ikide yatınca gözleri kaymaya başlıyor insanın demek 23'ten kelli. Hayatımda ilk kez mail yazmaya çalışırken uyuya kaldım az önce, uyandığımda milyon "r" vardı her tarafta parmağım basılı kalmış, sonra tekrar 3 kez daldım, üçünde de uyanınca saçma cümlelerim olduğunu gördüm mailde; bir de bugün zıpladık çok, bacaklarımın ön tarafında bayağı sağlam bir ağrı var şu an, hayır işin kötüsü yarın da erken kalkmak gerekecek peki. Peki ile bitirenlerdenim ben de. Bölümden yakın arkadaşlarım olması beni mutlu ediyor, bir de bugünle ilgili ayrı bir yazı yazılır ama yine uykum bastırıyor. Sonra görüşmek üzere!

4 yorum:

UmuT uyKUsu dedi ki...

"Geç yatan geç yol alır. Randevularına geç mi kalıyorsun, o zaman erken kalk, ne kadar geç yatarsan yat, bilgisayar başında durduğun sürece otomatik olarak hergün aynı saatlerde kalkarsın, ancak düzenin bozulur, uykunu tam alamaz, belli bir süre sonra çöküşün başlar..." Böyle bir yazı okumuştum bilmem bir sayfada.

eroy dedi ki...

görüşelim yahu :) bayram filan da geçsin. yüzlerimizi unutacağız ;p

Emir Bey dedi ki...

uu : peki o zaman =)

Emir Bey dedi ki...

eroy : peki muhakkak görüşelim !