Pazartesi, Eylül 22, 2008

Nazar Değmesin



Çok pek çok güzel bir sivitim, pek çok daha güzel yepyeni bir 22 Eylül 2008 - 22 Eylül 2009 takvimim ve hepsinden daha da güzel bir kız arkadaşım var bunu da belirtmeden geçemeyeceğim. Sizi ben pek çok, pek çok severim Merve Hanımcım. İyi ki varsınız! Mutluluğumuz ve sevgimiz hiç eksilmeden nice seneleri el ele geçirmek dileğiyle. İyi ki varsın(ız). İyi ki! Toyiki çıkmış şimdi bir de yeni, eski toyzaraslar bunlara dönmüş ama bunun konumla hiç alakası yok, koordinatla daha da alakası yok. Kendi atlamalarımdan sıkıldım, bu süre zarfında benden sıkılmadığınız ve beni en iyi anladığınız için size apayrıca çok teşekkür ederim Merve Hanımcım.

8 yorum:

merve dedi ki...

Hislerimiz karşılıklı zannedersem sevgili sevgilim=)Çok tatlısın, çok naziksin ve sen de çok yakışıklı bir delikanlısın=)güle güle kullan.
ben de seni öyle çok severim ki aklın çıkar=))

Elsa dedi ki...

ne güzel bir yazı. sevgililerinden böyle aşk ve gururla bahseden insanlara saygım sonsuz. çok yakışıyorsunuz, sevginiz hiç eksilmesin artarak çoğalsın, nazarlar degmesin.

triancula dedi ki...

süpper!


tütütütü, maşallah!


evet evet aynen öyle!


bu şarkı sizin için geliyor emir efendi!


allllahhh ayyyııırrmmmasııınn sevvennlllleriiiii!


şarkının şakalığı malum lakin şu da bir gerçek ki şakası bile güzel! :DD

Emir Bey dedi ki...

merve : ehehehehe son cümlenle beni benden aldın =)

elsa : bilmukabele efendim, bize dilediğiniz güzelliklerin içinde boğulasınız emi =)

triancula : çok teşekkürler efendim !

øττøṃαṉṡ dedi ki...

hepbirlikte olun emi yakışıonus birbirinise :)

operadaki fantom dedi ki...

çiftimizin önünde saygıyla eğiliyorum:)

not: çiftimizin diye başlayınca "çiftimize arkadaşlarından beşi bir yerde" anonsu yapmak geldi içimden emir bey, neden bilmem:)

merve dedi ki...

teşekkür ederiz=)
demek ki seni senden almayı öğrenmişim=)

Emir Bey dedi ki...

milmersi =))