Pazar, Eylül 21, 2008

Yarın Mühim Bir Gün =)


-açı değişse de manzaramızı sabitledik-

Yarın açtığım eğitim-öğretim sezonumun hepinize hayırlı olmasını diliyorum öncelikle. Ahahah sonra da sizin sezonlarınızın da bana çok hayırlı olmasını diliyorum. Ayrıca bu akşam bulunduğumuz aile ortamında Nejat Ağabey'in de olduğunu biloğa yazmam, kendisi tarafından yasaklandı. (amaaaaan bak yine yazdım yanlışlıkla) Kendisine şayet buraya bir ihtimal girer de görürse diye Uykusuz'un bahsettiğim kapak karikatürünü armağan ediyorum bir af mahiyetinde. Sabah erken kalkmak ve yola çıkmak ve motora binmek güzel olsa gerek herhalde bakalım özlemiş miyim. Bari okul kalabalık olsa. Evde de bir alabalık olsa. (4+6 tunç*)

üzerine tıklayın da büyüsün emi


*okuyucuyu zorlamak

3 yorum:

havamdayım bugün havamda dedi ki...

ee.. hayırlı mı olsun demek mi lazım. yarın açılmadan açmışsın... hayırdır hayır. gerçek hayatta ne doğru ne yanlış yarın öğreneceğiz zaten... de mi.. hayırdır hayır. hayırlı olur... hepimize.. herkese..

Emir Bey dedi ki...

nasip

Püstüklü Mama dedi ki...

Bu sezon sahalara veda etmiş olmak çok acı.