Cuma, Ekim 10, 2008

Bu da Böyle



İkinci kez oluyor bu enteresan olay, gece geç vakitte, ki kastettiğim kavram öznel olduğundan genelde 23.15 ile 01.30 arası bir vakte denk gelir, arabayı parketmiş, İlahiyat Camii önünden eve doğru ilerlerken, Bağlarbaşı yönünden Capitol'ün önündeki yola sapıp ardından Ümraniye yönüne devam eden, içinden cayır cayır müzik sesi gelen bir arabanın camından, bir ya da iki kız sarkıp bana bağırıyor. Ama sanmayın ki bu bir hayranın idolüne bağırışı, aksine beni her seferinde korkutan ne oluyor yahu (ve ardından iktidar partisinin ilk iki harfi) dedirten bir durum. Keza laf atmak da değil de hani tarzan misal kendini diğer hayvanatın gözüne sokmak için bağırır ya, bu da öyle bir tavır ama tam gaz giden cayır müzikli bir araba, bomboş 4 şerit bir yol ve dar kaldırımda yürüyen yalnız bir beni düşünürsek çok enteresan bir tablo. Hayır üstelik o arabanın içindeki erkek -kullanan şahsın sürüş tipinden erkek olduğuna inanıyorum her iki durumda da- böyle bir "sarkmaya" nasıl izin veriyor ben onu da anlamıyorum.

3 yorum:

gülş dedi ki...

iyi saatte olsunlar inşallah.

. dedi ki...

benim o
bendim ve hep ben olucam.


not: yorumu yazmam için benden doğrulanmasın istenen kelime: NEZTAŞ... taş tabiki de.

Emir Bey dedi ki...

gülş : amin :D

. : tabi canım ondan şüphemiz yok, o zaten harf doğrulamasından ziyade seni sınamış bence =P sen olduğundan da bir an bile şüphe etmiştim.