Cumartesi, Ekim 25, 2008

Ödev Verdim

Durduk yere hasta olmak zaten yeterince saçma, halsizlikten ötürü kaçırılan 2 kuiz ise daha da saçma, neden hasta oldum diye düşünüp düşünüp bir sonuca varamadım. Muhtemelen o yediğim brovnilerin aşırı ıslaklığının bunda bir etkisi vardı. Brovniye karşıyım artık, beni yataklara düşürdü. Dün Pentagram 1987 DVD'sini izledim ki o kaydın yapıldığı konsere gidememiştim ama talep sebebiyle ikincisi düzenlenmişti ona gitmiştim, Bostancı'ya. Bir kaç kez daha hayran kaldım adamlara ne müthiş gruptur ne dehşet müziktir diyerek. Böyle de içten içe metalci, dıştan emo yer yer de alter bir insanım. İyileşir iyileşmez tekrar sahalara dönmek istiyorum, zaten okul muhtemelen sınavlarla gelecek, bir yandan da ufak tefek bir kaç proje var, hayırlısı bakalım. Bir de önümüzdeki cuma şu şarkıyı beraber söylemek isterseniz benle şimdiden çalışın bakalım azıcık.


Not : Bu adam Finlandiya'ya mı taşındı ne iş diyenler şuraya tıklasınlar emi.

3 yorum:

troy dedi ki...

hotspot shield rullz. inadına devam bloglamaya.

Emir Bey dedi ki...

mail grubuna da attım hotspot un linkini sansürsavar diyerek =) herkes yararlansın !

eğreltiotu dedi ki...

du ezberliyim ben,odamdan eşlik ederim sizee