Perşembe, Kasım 13, 2008

Bir Akşamın Daha Burda Sonuna Geldik


Etrafımda öyle naif dostlarım var ki uçurumdan atlasam aşağıda konser vericeğim deyip, peşimden gelirler, beni hiç yalnız bırakmamacasına. Bu dostlarıma yenilerini eklemek ama hâlâ o samimiyeti bozacak kadar kalabalıklaşmamak pek daha güzel. Bir de kendi yaptığım müziği herhangi bir ses sistemi olmadan bu dostlara aktarma şansım olsa ya da en azından basit bir sistem ile. Hani kafamı takmayacağım cinsten, gözlerimi kapattığımda, şarkıları söylerken aklımı kemirmeyecek bir sistem. Neyse çok şey istiyoruz herhalde. Elimizdekiyle yetinelim. İyi ki varsınız hepiniz. Hep sizlerin huzurunda şarkı söyleyebilmek dileğiyle!

5 yorum:

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

darısı başıma (dinlemek konusunda)...

goksin dedi ki...

ben sizin huzurunuzda bi "canlıperformans" dinleyebilsem çok sevinicem aslında.

Emir Bey dedi ki...

y.o. : =)

gökşin : bakalım düzenli olursa denk gelirsiniz tahmin ediyorum, düzenli olmazsa da ya da denk gelmezseniz de her daim emrinize amadeyim.

. dedi ki...

acaip şelikde alındım üstüme, kendimi de kattım. lanet sınavlar olmasa her bişeyine gelicem ama 2 haftada 13 sınav yaşama sevincimi aldı benden.. buluşasım arttı ama seninle bir sims oyunundaki bladder göstergesi gibi..

Emir Bey dedi ki...

. : resme bakınca bir şeyler çıkaracak gibi oldum ama kim olduğunu çıkaramadım birader, burda tanımadıklarımızı pek sevmeyiz, hatta onlara kışt deriz.