Pazar, Kasım 30, 2008

Bir Varsın Bioxcin



Eskiden yedi ve yirmi karışmasını çok yaşardım şimdi de dokuz ve otuz. Nedir bu sayılardan rakamlardan çektiğimiz ha? Aklım bu aralar yine dönüp dolaşıp bir kaç projede takılıyor. Bakalım bu aralık ayı da geçen senelerki kadar konser yüklü mü geçecek? Hoş sene başında iki prestijli (İş Kuleleri, Onor Bumbum) konserle başladık ki normalde ölü bir dönemdi o dönem benim için, umalım da gerisi de hoş gelsin. Hoş geldin yaaar yürreğimee adlı parçayı da tam bu platformdan en sevdiğim hanımefendiye gönderiyorum. Alt yazıda bahsettiğim milyon tane elime geçen albümden bir kaç şarkı seçip (herbirinden) bir pek hoşlar listesi yapmak istiyorum ama bakalım gücümüz vaktimiz yetecek mi? Ne çok soru sordum değil mi? Artı bir, arto bir, birsen, bir ben, bir de bebek kahvesi.

5 yorum:

merve dedi ki...

boşver beeee! elalem ne der-se de-sin, hadi hadi hadi hadi hadiiieeeeeee!
=))))

troy dedi ki...

bi daha ben kötü espri yaptığımda "beeööhh" demiycen. başlığa bak. komik aslında tamam hakkaten güldüm ama o benim olayım. kötü bi espri aslında. ama komik işte, nabacan.

Emir Bey dedi ki...

merve : haydi lilliri lilliri lilliri l ehuha =)))

troy : nabacan ağız bu beyin bu torba değil ki büzesin

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

olur olur herşey olur sen dert etme...

eğreltiotu dedi ki...

bundan sonrakü ilk konserinizi duyurun da gelelim yahu, hazır sınavlar da bitmişken..