Pazar, Kasım 16, 2008

Enerji Bakanı mıyım?


Bu hafta yapılacaklar listesi :

* Pazartesi, Cafe ile konuş, Salı'ya çalış (hem ders/hem müzik), sınav quiz yoksa koroya katıl,
* Salı, sınava çalış, gir, çık, İş Bankası Kuleleri'ne git, dinleti yap,
* Çarşamba, koroya kal, şarkıları öğren,
* Perşembe, kulübün müthiş Münip Utandı konserine git,
* Cuma, pazartesi günkü konuşmaya göre program yap ya da yapma.

(ayrıca her gün okulum olduğunu saymaya gerek duymadım)


Demek bu hafta da en erken eve 21.00 gibi döneceğiz her gün. Bakalım biz de kısa zamanda çok işler başarabilecek miyiz?

12 yorum:

goksin dedi ki...

e en önemlisini unuttunuz sanki:

"yarın 12-3 arası bir yanflütçü bir ritmci bir gitarist kap ılgınlar'a provaya git".

not: yorum yayını için dogrulamam gereken kelime "dotor"du.

www.pureabsinthe.com dedi ki...

Azizim bazen öğrenci olmak normal bir çalışan olamktan daha zor! Vallahi bak bunu bilir bunu söylerim.. Hatta bi yandan okuyup bir yandan da çalışıyorsanız benim gibi yemin ediyorum pestiliniz çıkıyor. 7 gün 24 saat çalışıyor hissediyor insan kendini...

eğrelti dedi ki...

kolay gelsin, bi benim sanıodum koşuşturan :((

Emir Bey dedi ki...

gökşin : daha onlar gibi nice önemli ayrıntılar var bakalım gerçekleşebilecek mi hepsi başarıyla =)

pureabsinthe : yarı zamanlı bir işim yok aslında ama müzik konusunda illa ki tam zamanımı alacak bir işler çıkıyor özellikle vize haftalarında =)

eğrelti : teşekkür ederim, hepimizin derdi.

k.i.s.d. dedi ki...

Genç ve enerjik okuldaşım Emir Bey, kısa zamanda çok iş başaracağınızdan zerre kadar şüphem yok. Enerji bakanı olmayınız, enerji kaynağı olunuz efem. Sevgiler...

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

yaparsın sen kardeşim ne kurtulmuş ki elinden buğüne kadar :)))

Emir Bey dedi ki...

kisd : hayırlısı diyelim =) benim bazen oluyor şüphem heyhat.

y.o. : göreceğiz bakalım, zaman gösterecek eheheh :D

nafutnigli dedi ki...

ilahi ditirs canım

dide dedi ki...

çok tanıdık geldi.
böyle olmamalıydı, hayallerim yıkıldı :)

Emir Bey dedi ki...

nftnglcll : hehe =P

dide : çok sıradanım değil mi =)

dide dedi ki...

yo yo:)
ben üniversite konusunda hayallerim yıkıldı demek istedim. çok sıradan ve fazla yorucu.

Emir Bey dedi ki...

okul zihniyeti işte benimkisi