Pazartesi, Kasım 10, 2008

Feist ... Çok Yaşa ... Sen de Gör

* Bu da mı gelecekti başımıza?

* Bugün okulda neredeyse tek Fenerbahçe formalı insan bendim, bu nasıl bir soğukluk, heycansızlıktır yarabbim, ne uyuz bir ortammış. Koskoca bölümde neden herkes "evet biz kültürlü insanlar asla futbol izlemeyiz" imajı çizer ki anlamadım. Hayır aynı insanlar yeri gelince "nasıl koyduk ama heeaa heaaa heaaa?" demesini de biliyor çok enteresan vallahi. Resmen tüm gün 3 kişi ya gördüm ya görmedim formalı, lisede olsa (ki 6 Kasım liseye denk gelir) her yer sarı-lacivert olurdu, okulu geç şehir bir hafta olurdu, derbi canım bu daha eğlenceli ne olabilir? Neyse azizim çürümüş millet, ya da şekil olmuş. Pek hoş bir hanım kızımız formayla gelmiş ama onu çok takdir ettim, selam verip vermeme arasında kaldığım bir insandır kendisi (tanışmışızdır ama nerden hissi var her daim) ama yarın görürsem gidip diyeceğim formanız pek yakışmıştı diye.

* Hasbel kader ile Hansel ve Gratel birbirine ne kadar benzerse, Elthon John ve Jo Dalton da birbirini o derece andırır.

* Bir kaç haftadır beyaz (ama bembayez) paketli Negro yiyorum, o nasıl oluyor demeyin, migrosa gittikçe dörtlü beşli paketlerde alıyorsunuz, içindeki bireysel paketler bembeyaz, ama nedendir bilinmez pek lezzetli geliyor bunlar bana. Nasıl bir ırkçılıksa artık içselleştirdiğim, hayırlısı, tabi Negro reklamını da yapan benim kafadan olsa gerek ki siyaha anlam kazandıran beyaz demiş. Ehehehe.

* Bugün derste yanımda oturan hanım efendiye çayımdan ikram edip, hâlâ sıcak çok uzağa gitmiş olaman demek istedim, çok kilitlemekten korktum, vazz geçtim.

* Ayrıca perşembe günü gerçekleşecek canlı müzik dinletimiz konusunda hâlâ bir müzakere yapamamamız konunun netleşmesini engelledi, halbuki rest çekecektik, nasip yine çekeriz.

* 373, 303, HTR


* Bir de bazen samimiyet ile kabalığın ayrımını iyi yapamıyorum, özellikle vurgu ve mimiklerin hakim olamadığı bu sanal ortamda. Bana mı dedi acaba diye aklının en ucundan geçebilecek olan herkesten bu yüzden özür dilerim. Çeki düzen.

2 yorum:

sabloncu dedi ki...

sanırsam bu akşam htr'ye giriyoruz efendim, yolunuz düşerse güney study'e bekleriz.

Emir Bey dedi ki...

şabloncu : yarın 3 sınavım olmasaydı girerdim beyim sağolsun yine de nazik teklifiniz için =)