Perşembe, Kasım 27, 2008

Kın Kın


Şimdi sınav mınav çok iş güç var ama bir ara yazacağım buralara, yine de bomboş bırakmak içime sinmedi. Ayrıca bana faşist veya ırkçı diyen tüm herkesi kökten kınıyorum, ayıplıyorum. Kendinize bakın bre zibidiler diyorum. Biz insan taşıyoruz. (iki hamile dostun üçüncü arkadaşlarına kurduğu cümle) Dandadadan'a da başlık fikri için teşekkürler ediyorum, çatal matal yok ama kimseye. Ayrıca kökten kınadığıma göre hafif bir kökten dincilik var bende, ama dur hemen yaftalamayalım.

5 yorum:

Suleyman Ve Ben dedi ki...

Selamlar Emir Bey,

Ne haber yahu?

Cabuk not; cunku cok is simdi :)

Cumartesi onemli gun...
Basarilar senin ve benim favori takimlar :)

Kadikoy cikis var - let's hope...

Cumartesi gorusuruz,

Suleyman.

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

bunları söyleyenler seni tanımıyorlar buyuk ihtimalle güzel kardeşim takma kafayı bu yaftacı zifniyeti..

Bu arada cumartesi kadıköyde geliyoruz bizim oğlana(Beşiktaşım benim) sizin kızı(Fenerbahçen) istemeye geliyoruz :)))

k.i.s.d. dedi ki...

Aaa ben de Kın Kın diyorum... ırkçılık felan aır suçlamalar bunlar:) Şaka bir yana "Biz İnsan Taşıyoruz" baya güzel bir cümle. E halim de kullanmaya müsait olduğundan bu lafı buradan ödünç alıyorum.
Başarılar diliyorum.

Suleyman Ve Ben dedi ki...

Tebrik Fenerbahce Emir Bey..

Tamam - Kadikoy'den cikis yok :)

Kanada Carsi uzgun bugun (:

Gorusuruz,
Suleyman.

Emir Bey dedi ki...

süleyman ve ben : burdan çıkış yok =))) görüşmek üzere =)

yo : yok yahu en tanıyan arkadaşlarım benle eğleniyorlar ben de onları kınamış olmak için kınıyorum sırf =)

kisd : ehaheah pek gülerim biri gerçekten kullansa o lafı =) kullanın bol bol :D