Pazar, Aralık 14, 2008

Kaçsam Bırakıp *



Merve Hanımcık dönmüş İstanbul'a kendisini özleyip de görmemek olur mu hiç, olmaz hiç. Sabahtan efendime söyleyim kalktım, kahvaltı ettim, odamın tozunu aldım, süpürdüm, yıkanıp temizlendim, çıktım yola, Merve Hanım'a dedim in in diye, o da indi Cadde'ye gidip yürüyüş yaptık hazır hava da güzelken. Bu hafta yine 20 dereceyi görecekmiş, sonumuz hayrola? O vurguyu da soru işaretiyle yakalayabildiyseniz ne âlâ yok yakalayamadıysanız da nasip değilmiş. Neyse cadde yürüyüşünden sonra evlere dağıldık. Bir kaçtır diyorum ama gerçekten Pink Floyd'un Wish You Were Here albümü çok güzel. Neyse dağıldığım evde son bir kaç bayram ziyaretini ağırladık ki birisi en viaypi'sinden Selin Hanım'dı. Sonra da yengemler geldi Afra Ablam, Yusuf Ağabeyim hep beraber oturduk yemek yedik sohbet ettik, diz üstü bilgisayara Türkçe Windows yüklerlerken geceyi ettik ve onları eve bırakıp tekrar eve döndüm. Bu günümü böyle yazdım ki başka türlü yazılar yazıp iç sıkıntılarımı dış sıkıntıya çevirmeyim. Okuyucuyu kederlere gark etmeyim. Kimse de gark etmesin zaten çok rahatsız olurum bu tip şeylerden. Ne tip bir şeysin sen maşallah da demeyin. Bir dvd (kabıyla) ve bir A4 karton postalayacağım Finlandiya'ya normal postayla, olur mu? Olursa kaça olur? Çok eğlendim bugün de hayırlısı. Çok pis araba sürerim onu da demedi demeyin sonra.

* İncesaz - Mazi Kalbimde albümünün en naif parçası desem yeridir.

6 yorum:

merve dedi ki...

beni de alır mısın yanına, nereye kaçıcaksan ben de geliyim seninle?

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Eğlenceniz daim olsun beyefendi...

Emir Bey dedi ki...

merve : iki kişilik arabalarımdan birisiyle kaçalım o zaman dostum =)

yo : mersi :D

merve dedi ki...

ihiiihihi=))tamam dostum=)

dide dedi ki...

insanların bu ara kaçış dönemi heralde. son günlerde 3. gördüğüm başlık bloglarda bu kaçsam bırakıp. artık bulup dinlemenin zamanı demek :)

Emir Bey dedi ki...

merve : anlaştık =)

dide : pek hoş şarkıdır bence dinleyiniz