Pazartesi, Ocak 12, 2009

Beni Conk Bayırı'nda Bekle *


Evet çok verimli bir şekilde HTR çalıştık bugün efendim, HTR'den katım İnkilap Tarihi olarak da geçen bir şey. Neyse Nil İpek Hanım olsun, Tufan Bey ve Kürşat Bey olsun hatta bir ara Görkem Bey de olsun, konuştuk, anlattık, dinledik, eğlendik döndük. En son Genç Türkler yerine Genç Turkcell diyen -kaç paşa mezarında ters döndü kim bilir- dostumuz Kürşat Bey'e ve adamlar hayvan gibi gelişmiş diye not alan Tufan Bey'e sevgilerimi iletirken, Nil İpek Hanım'a ise perdesiz bas gitarı ile hayatta başarılar diliyorum. Bugünlük diyeceklerim bunlar. Bu günlüğe de diyeceklerim bu kadar ayrıca.


* Sevdiğim bana başlıkta yazdığım cümleyi kurdu telefonda hayra mı yorsam bilemedim. Ehehe.

Not : Telefonum daha iyi. Ayrıca fotoğrafı sırf yazı kuru kalmasın diye koymadıysam ne olayım?

4 yorum:

operadaki fantom dedi ki...

genç turkcell diyen bendim yahu, Kürşat Bey'in günahını almışsın.
gerçi bunu söyleyerek sanırım kendi adıma iyi bi şey yapmadım, ulan söylemese miydim acaba..:)

Emir Bey dedi ki...

ahaha iyimiş bak demek o sırada sen kürşat'ın yerinde falan oturuyordun ki benim kafam çok karışmış bir de itc falan derken =P

sabloncu dedi ki...

olsun şanımız yürüdü böylece. ben ittihat ve terakki'nin telaffuzu ile sorunlar yaşamaktaydım. aslında iltihap ve pilaki olabilirmiş bak.

Emir Bey dedi ki...

şabloncu : ittifak ve terappi =P