Pazartesi, Şubat 16, 2009

Kar Yağarken


Okulu da açtım, Ilgın Hanım ve Gözde Hanım'ı gördüm önce, sonra dükkana gittim ses denemeye sonra derse gittim, geç kalmışım, program aldım, yoklama verdim eheheh böyle aldım verdim yaptık hocayla ben en güçlü takımı kurdum, üç kornerden bir altı yaptım üstünü de hoca tamamlarsa sınıfı geçerim misal doksan altıya tamamlanabilir. Biraz post blogger bir giriş yaptım sanırım ama zamanla alışırsınız, sonra da sıkılırsınız, ben bilirim diyorum, Hakkı Bey de Sen Bilirsin diyor, s'ler azcık peltek. Paparoach eski keyfi vermedi, ismi ne demek acaba papalı mapalı bir şey çarpılmayalım mazallah napalım? Napalm silahı dediğinizi duyar gibiydim, nabalım silahı diyen de olacaktır, deyin de olsun. Serkan Bey'i tüm arkadaşlarımla tanıştırıp çok büyük bir yükün altından kalkmak istiyorum, millet ona sorularla gelecek de duvara çarpacaklar gibi biraz neyse. Kendisini de özlediğimi bu platformdan belirteceğim, yeni gençleri Orta Dünya ilmine yönelttiğimi bilse eminim benle gurur duyardı. Bugün karnım gururduyardı, arkadaşım da beni uyurduyardı. Bu yazıyı da uydurdu, yardı yardan ayrı düştü, sevdiğ' yerden ayrı düştü, yurdundan gayrı düştü na'çar ne'der nö'örür ehaduaehdueahu.

5 yorum:

gülş dedi ki...

bi de napalm love var emir beyciğim. fransa diyarlarından gelir. air falan. iyidir.

Püstüklü Mama dedi ki...

Paragrafın sonuna doğru ufak bir karmaşa oluşmuş niyeyse =)

troy dedi ki...

aferin sana muhallebi gibi dökmüşsün içini. (cümle içinde cümle)

Hanife dedi ki...

yazı pek bi enerjik, iyi gelmiş sana okulun açılması,hehehh=))

eğreltiotu dedi ki...

ha-ha.
okul yaramış sana :D