Çarşamba, Şubat 04, 2009

Neyiniz Var?



Merve Hanımcığım geldi, kendisini kontrole gittim
fena durmuyordu hani, gözüm tuttu, beğendim
bir yandan da 14 şubat stresine girdim ama sanırım
sessiz sakin bir kutlama ile atlatılabilir, hayırlısı
onun dışında Merve Hanımcığın hediyesi olan takvimde
ilk kez ocaktan şubata geçişi kendim yaptım,
bu da takvimi benimsediğim anlamına geliyor.
Sabahtan akşama Yasemin Mori dinler oldum
evet geç dinlemiş olabilirim albümü ama nedense
müzik dinleyesim gelince farkında olmadan açıveriyorum.

Unutmadan söyleyim, kayıtlarımızı indirip dinlemek istersiniz diye düşünerek Last Fm'e indirilebilir hallerine koydum. Buraya tıklayıp, şarkı listesi kısmındaki şarkıların isimlerinin yanlarındaki ücretsiz indir kısmından şarkıları edinebilirsiniz. Merve Hanımcığın geldiği de iyi oldu laf aramızda.

6 yorum:

merve dedi ki...

artık kimse seni okumuyor sanırım:(

Emir Bey dedi ki...

bir sen bir de ben dostum =)

eğreltiotu dedi ki...

14şubat yüzünden hepimiz stres olooruz ya. 13şubatta uyuyup 15inde uyanmak isteyebilirim..

Emir Bey dedi ki...

pek güzel fikir =)

merve dedi ki...

"bir de bebek" demek istemesem hatta siz de duymak istemeseniz de demiş kadar oldum...

Bahar dedi ki...

emir naber ya blog varmış buralarda :)