Cumartesi, Mart 14, 2009

Deneyselelektaranok


Hava o kadar güzel ki haftalardır, sevincimden ölsem yeridir, neyse baraj maraj diye bir şey demiyoruz ama, üzülüyoruz da içten içe. Biz derken ben ve şapkasız montlarımdan bahsediyorum. Neyse Cheers'te sahne almaya iyice alıştım sanırım bu bir ayın sonunda, genelde 10 gibi çıkıyorum artık, sevdiğim şarkıları da çalabiliyorum rahatça, ayrıca hoş da bir yer. Bir alt yazıda bahsettiğim tavsiyelerimi yeniden burda tekrarlıyorum. Downliner Sekt dinleyin misal bir de Pan sonic dinleyin, Pan sonic'in 2007 albümü olan Katodivaihe'yi ayrıca beğendim, zekice bir albüm. Yarın öbür gün sahibinin rızası olursa bir tavsiye daha yapacağım, hazır olun. Feysbuk tasarımlarıyla beni sürekli yorar oldu, çözmem vakit alıyor ama hayat zor ne yapalım.


5 yorum:

indis lúinwë dedi ki...

mavi büyücüler'i de dinlemeyelim mi hae? merak etmekteyiz.

Emir Bey dedi ki...

dinleteceğim en kısa zamanda

emosh dedi ki...

nerde acep bu cheers?

Emir Bey dedi ki...

etilerin sonunda nispetiye caddesi üzerinde boğaziçinin bir çim shası var kocaman futbol sahası, onun yanında superdorm isimli yurt onun yanında da cengiz topel okulu var. cengiz topel in bitiminde ise hemen uçaksavar sitesinin girişi var, o sitenin içinde

emosh dedi ki...

superdorm a kadar biliorum hatta ayhan şahenk kültür merkezi var di mi az gitmedim zamanında festivallerde çalışırken sorasını da bulurus sora sora:P