Çarşamba, Mayıs 20, 2009

Peypırlardan Bir Tepenin Üstündeyim



Boğaz ağrım/hastalığım yüzünden kayıplara karışan kalın (pes) seslerimi en kısa zamanda görevlerine dönmeye çağırıyorum, sesimin en güvendiğim kısmı gidince biraz yıkılsam da çaktırmamaya gayret ediyorum, kısık sesle konuşmak isteyince ise kafa sesimsi detonelerle boğuşmak zorundayım. Tekrarlıyorum daha bir iki gün önce bağıra bağıra, gurur duyarak kullandığım pes seslerimi, şu an görev başına çağırıyorum, bu bir emirdir, lütfen bak!

6 yorum:

eğreltiotu dedi ki...

geçmiş olsun.
fiişşt! bakın size söylüo çabuk dönün evinizeee

merve dedi ki...

fotoğrafım pek ilgi çekmedi sanırım=))

eğreltiotu dedi ki...

şey fotodaki siz misiniz? :Pp
gözlere nazar değdirmekten çok korktum, nazar boncuku falan taşıyınız yanınızda =D

Emir Bey dedi ki...

merve : umarım mutlusundur bu yorumdan sonra mervecim =))

merve dedi ki...

eheheh=) çok teşekkür ederim=)
mutluyum evet ama daha fazla yorum bekliyorum. heralde benzetemedik o afişe ama insanların dikkatini çok çekmemiş de olabilir bizim gibi.

Emir Bey dedi ki...

o afişi demek bir tek ikimiz görmüşüz dostum ne yapalım şansına küs =)