Cuma, Ağustos 24, 2007

Evdeyim, Yazıyorum.

* Activia işine girdim gençler, yok yok öyle bir bağırsak problemim yok ama reklamda söylediği gibi her akşam düzenli bir tane çalıyorum dolaptan. Kayısılısı ne denli güzel öyle, valla tıp ilerlemiş hakikaten. Bakalım beklenmedik bir sonuç ile karşılaşırsam doktora ve size başvuracağım tekrar.

* "Marulu iyice yıkamak kadar mühim olan az şey olduğunu salatadan salyangoz çıkınca anlar insan" şeklinde bir atasözü yaptım bugün. İlerde çocuğunuz falan olunca söylersiniz.

* İnsanın ne denli kaliteli bir yemek yapacağını anlamak için pilav lezzetine bakmak yeterlidir. Şayet buna bakmak yeterli ise annemi, lezzet durağı ilan etmem kaçınılmazdır. Bu sadece benim fikrim değil, genel geçer kabul edilecek kadar çok insanın deneyimiyle sabitlenmiştir.

* Yiv pek şirin bir kelime.* Aklıma bir ton şey gelmişti yazayım diye, yine not almadım ama ne de olsa evdeyim üstelik tatildeyim, aklıma geldikçe yazarım artık. Deryik modunda yazmak istiyorum bu aralar. Evet evet !

* Konserdeki tone master (tamamen sallayarak iç güdüsel yazdım) biraz dj olmak isteyip olamamıştı muhtemelen. Bu hevesini benim sesime yerli yersiz yankı (ama abartılı dercede) vererek bastırdı bir miktar dün. Şöyle örnekliyeyim :

Yüreğim kanlı paslı hançer (kanlı paslı hançer)
Gecemi rüyarı böler (rüyaları böler)

* Neyse fotoğraf bulursam konseri sonra yazacağım.

* =)

NOT : Her daim msn fotoğrafı koyan insanlara özenirdim, sonunda bana da koymak nasip oldu. Sana koymak kime nasip oldu diyenlere çok denli terbiyesizleşmeyin emi derim.

10 yorum:

asdfgh dedi ki...

Gittim nereye takıldım ben: Annen için koş, Sony MP3 Player kazan... Nasıl mı?
Gülmekten karnıma ağrı girdi yahu.

Adsız dedi ki...

yazını okuduktan sonra gidip pilavımın tadına bir daha baktım. olmamış, çok yol almam gerek!

---OPTiO--- dedi ki...

bende simdi indis in yorumuna takildim :)))


marul konusunda hem fikirim :D kesinlikle ilerde cocuklar uyarilmali...

herkez bana pilav yaptirir ...ama ayni sey diger yemekler icin gecerli degil ne yazikki :)) hehehe...

annenizin yemeklerinden yemek isterdim...gercekten :)) ellerinden öperim yengec burcu teyzemin...

konser icin yine üzüldüm :((

DeLiCeVaT dedi ki...

yiv: namlu içerisinde sağa veya sola doğru kesintisiz helezonik girintidir. cümle içinde kullanacak olursak: "benim yivim çok güzel"...

Emir Bey dedi ki...

indis : zor da olsa anlayıp eğlenebildim =)

eysean : estağfurullah bayan :D

optio : üzülecek bir şey yok efendim =)

delicevat : o gerçek anlamı bu yanal anlamı :D ehuahzua :D öğretmenimiz cümle içinde kullanın diye kelimeler vermişti ve ben anlayamadığım bir tanesini "Yivi cümle içinde kullanmalıyım." şeklinde bir cümle içinde kullanmıştım. Hey gidi gençken insanın kafası çalışıyor =)

Adsız dedi ki...

emirenko template'ı değiştirme vaktin geldi artık. sıkıldım.

Tugc dedi ki...

Bitiriş beni benden aldı valla.

Emir Bey dedi ki...

lö vanderro : katılıyorum kesinlikle =)

tuğçe : oh my god yoksa canlı bağlantılar mı oldu yine :D

Çimen dedi ki...

Activia'nın eriklisi de pek güzel bak. Onu ve kayısılıyı keşfetmeden önce meyveli yoğurt hiç sevmezdim.

Emir Bey dedi ki...

çimen : insanın hayata bakışı değişiyor yahu :D