Pazartesi, Ekim 30, 2006

Gören Birşey Sanacak

Aman tanrım fotoğrafların güzelliğine klaslığına bak ee tabi bir Avukat Melis Yüksel Hanım çalışması bunlar kolay yetişmiyor böyle fotoğrafçılar, önceden çok poz verirdi şimdi çok poz çekiyor. Şimdi sanacaksınız ki ooo Emir Beyler ünlü olmuşar böyle bohem ortamlarda karizmatik konserler veriyorlar lakin konserin ayrıntılarına gireceğim ki bunlar efsane derecede değişik ayrıntılardır, öncelikle kendinizi hazırlayınız. Ama şimdi şu gerçeği de görmezden gelemeyiz ki sahnede çok karizmatik durmuşum üstelik şeytan ayrıntıda gizlidir kolumdaki banda dikkat çekmek isterim. Kendisi Melis S. Hanım' ın doğum günü hediyesi olup bir yandan içimdeki heavy metalci ruhu yansıtırken -kim kaldı eskilerden- bir yandan da daha iyi çalacakmışım gibi bir güven katıyor bana her daim. Üstelik sol kolumda olması ve çok dikkat çekmemesi özellikle dikkat ettiğim bir husustur. Bir de şu nokta var şayet bu işten para kazanıyorsam para kazanmak gerçekten çok kolay birşey gibime geliyor :)
Şimdi efendime söyleyeyim biraz büyümüşüz öncelikle ilköğretim okulu konserinden öğrendiğim gerçek bu oldu, sonra sahnenin önüne yığılan bin kilo çocukla öylece konser verilmezmiş bunu da anladım, gençlerin kanı kaynıyor hareketli şarkılar istiyorlar, üstelik ben bir yandan gitar çalıyorum, bir yandan şarkı söylüyorum bir yandan da üzerinize afiyet ön sıradaki gençlerle diyalog içerisindeyim. "Abi şunu çal, abi bunu çal, abiiiiiğğğy!" şeklinde gereksiz bir garip diyalog, sürekli konuşuyorlar. Bunun altının altındaki postta hatırlarsınız 25 şarkılık bir liste vardı lakin konserde kaç şarkı çaldım dersiniz? 4! Evet evet dört! Ses sistemi benim evimdekinin daha garip ve cızırtılısıydı, monitör yoktu, neyse bunlara alıştık hadi artık senelerdir kendi lisemizdeki konserlerden sonra ne oldu dersiniz. Ön sıradaki diyalog gençleri bana bakarak çığlık atmaya başladılar, sonra ben de şarkı söylüyorum bir dikkat edeyim bunlar ne bağırıyor diye geçirdim içimden ve o korkunç cümleyi duydum. "Abi omzunda çekirge vaaaaaaaaaaaaaar!" Normalde böyle bir durumda ceketimi içimde kendim olsam bile ateşe veririm korkudan lakin işte sahne saadeti adını taktığım duygu sayesinde şarkının ortasında göz göze geldiğim bu hayvandan şarkıyı bölmeden ufak bir omuz silkme hareketiyle kurtuldum ki bu hayvan diye bahsettiğim canlı elim büyüklüğünde - ki elim büyükçedir- yaprak yeşili ve parlak bir çekirgeydi kulağıma doğru hafiften yürüyen. Sonra yerimi diğer gitaristlere bırakarak sahneden indim. Şarkılarım bitince tabi yoksa çekirgeden kaçmadım aksine üstüne gittim :)Çaldığım şarkılar neler miydi? Şöyle ki Rüzgar (nakaratlarda %50 katılımla), Herşeyi Yak (ilk dörtlük ve Allahım kısmında detone de olsa %70 katılımla), Yandım (Nakaratlarda %40 katılımla), Maskeli Balo (%3,54 katılımla ki yaşlanmışız yahu bizim devrimiz kapanıyor yorumu yaptım bu noktada). Şu an aklıma geldi 2 gündür düşünüyoruz bir şarkı daha çaldım girişte hatta seyircileri öncelikle alkışlarıyla ritm tutmaya zorladım tak çıkı tak çıkı tak çıkı tak tak şeklinde. Herkes ritm tutunca da girdim ilk şarkıma "Haber uçtu devlete de beş yıl yattım hapiste..." diyerekten. Sahneden inince asıl şamata başladı. Ben Melis Hanımcım ve Ezgi Hanım' ın yanına gittim, beni uzaktan kesen bir 12-13 yaş kız grubu cesaret toplayıp fotoraf çektirmek için yanıma geldiler, onlarla fotoğraf çektirdik bir kaç sonra çığlıklar atarak uzaklaştılar, ondan sonra iki genç kızımız daha zıplayıp çığlıklar atarak yanıma geldi öyle ki birisi omzuma kafa attı zıplarken ve bunun üzerine de sevinç çığlıkları attı, onlarla da pozlar verdik sonra çok yakışıklısınız şeklinde aldığım iltifata yok canım o sizin güzelliğiniz cevabını verdim. Kız kilitlendi yine 6-7 sn sonra algılayıp çığlıklarla uzaklaştı. Yaşlanmışız dedim yine içimden bizim devrin iltifatları da anlaşılmaz olmuş. Sonra yanından geçerken cesaretlerini toplayan bir kaç grup da yakışıklılığımdan dem vurdu ben artık sadece teşekkür ettim iltifata gerek duymadım. Bir de bizim gençlerin demesi üzerine idrak ettim ki o an sahip olduğum bir Gökhan Özen bir İsmail Y. K. karizmasından başka birşey değildi... Ve sonra bir de baktık Egecan Bey gelmiş, yahu bu adamın vefalılığı beni benden alıyor sağolsun var olsun onlarla da eğlendik bir süre. Ağabey ve Ahmet Bey geldi arkadaşı. Onları da polis uyuşturucu satıcısı sanmış mı nolmuş bilmem. Ağabey kızsa döver polisi de kaç yıllık avukat tabi :) Son olarak kapıdan çıkarken önümüzdeki kızlar bizi idrak edip çığlıklar atarak koştular ama bize doğru değil de zıt istikamete. Korktular mı n' oldu bilmem artık. Yakında düğünlerde de çıkabilirim, evlenen arkadaşlarınız olursa bana yazsın, çocukları alalım pistten bile derim.

NOT : Bir tek kendi fotoğraflarımı koydum tüm fotoları alayım içinden özllikle gecenin diğer ünlü simalarını da çekip çıkaracağım. Melis Hanım Kardeşim sağolsun.

16 yorum:

Adsız dedi ki...

yuru be aslanım, gokhan ozen im, tarkanım yav ...nicelere...tebrik ederim..gurur duydum :) ii ki varsın be...

Adsız dedi ki...

ayrıca melis kızımıza, ( ki ustamıza mı desek ) hayranlıklarımı sunarım. bu ne fotograglar, cocugumuzu boyle gorunce acaip duygulandm yahu...cok sahane... tebriks

Tugc dedi ki...

Bir Ismail YK karizmasi..Oyle deme ama Emir, ne kadar cok insan dinliyormus onu sen biliyor musun? (Ben bilmiyorum ve bilmek de istemiyorum ama olsun :D )

Yaslandik kesin...bana da o his baya bi gelip gelip gidiyor...hatta ben onumuzdeki pazar 20 olucam, o kadar yani...sen benden sanslisin yine :D

Adsız dedi ki...

konseri 2 kelimeyle tanımla deseler herhalde "keremcem vakası" derdim:) yani keremcem den sonra gençkızlar arasında sükse yapan 2. türk genci herhalde emirdir:P
konsere gelince;
ben bu çocuğun oda konserlerini bilirim. ekoseli yorgan üzeri bağdaş kurup elimde ece ajandası,"bak şimdi bir şarkı söyleyeceğim yorum yap" diyen emire inat her seferinde gülmelerimle bölünen...layyyn devrik cümle kurdum dikkatli ol- evet bu konserlere pek benzemiyordu dünkü "hadise". ama sebebi bu evlat değildi kesinlikle. asıl sorun ses vermek yerine cızırdamayı benimsemiş işgüzar hoparlörden,garip aydınlatma araçlarından, ön sıralarda saf tutmuş ağğğbiiici gruptan kaynaklanıyordu. yani bu çocuğun sahnesine kurun siz ki-sound alet edevatlarını saf tutturun ön kısma adam gibi müzik dinleyicisini bakın bakalım o zaman sorun kalıyor mu. ilk paramı kazanayım şu çocuğa ki-sound dan uğultu bulutu içinde dolaşan adamlardan çağırtıp ne istiyorsa yaptıracağım. o zamana kadarda dinleriz cızırtılı ne olcak. hayır bize değil izlemeye gelenlere yazık adamlar çok şey kaybediyorlar. biz her zaman dinleriz.

Adsız dedi ki...

kadifedenkesesi; efendim çok teşekkür ederim. ustalığa daha var lakin:)

deryik dedi ki...

eemmiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrr eeeemmiirrrrrrr vi lav yuuuuuu emmiiirrrr


(bey'i attım, 3 hece zor oluyo:P)

Adsız dedi ki...

emir bey tebrik ederim.. kitleleri peşinizden koşturmaya devam edin efendim.. bu arada çekirge olayı da süpermiş.. çok güldüm :D

Adsız dedi ki...

okurken çok güldüm ve eğlendim, aslan parçasısın gercekten!:) yürüyen karizma, ortaokul kızlarını kırıp geçirdi diye manşetlere çıkabilirdin aslında. o okulda da ertesi günlerde gitarist çocugun yakışıklılığı konuşulmuştur artık. :) ayyy vallayi nasıl da bana çok güzlesiniz dedi diye sizin devrin iltifatını anlamayıp gercek sanan bir kız sevgilisiyle kavga etmiş bile olabilir senin yüzünden:D

Adsız dedi ki...

emirim göğsüne imza attıran kızlar da oldu mu onu merak ettim :)fotolar harika melis hanımın ellerine sağlık bu arada yazıda melis s. olarak geçmem de ilginç olmuş tabi.ilkokulda aynı sınıfta okuyan birçok melisten biri gibi hissettim kendimi uzuuun yıllar sonra :)

Adsız dedi ki...

e artık bir internet radyo açma zamanın geldi... :)

süpersin... bravo!!! (saygıyla eğiliyorum)

Emir Bey dedi ki...

kadifedenkesesi : sağolasınız Yasin Bey iyi ki siz de varsınız :)

tuğçe : size apla diyebilir miyim :) yok yok 83-90 arası kaliteli bir nelisdir bizden sonrasını bilmem :)

sayın avukat : oda orkestrası kurucağım kendime bizim odada :) bu arada keremcem kim yaaa derim sana başka bir şey demem :) bir de ki-sound forever :) 3 devrik cümle kurana kolu yamalı ceket vercem :))

deryik : beni sizler yarattınız varlığım varlığınıza armağan olsun :) eahuzhauhzua andımız style :)))

şahane : okulda görüşmek nasip değilmiş bakın buralarda görüştük hoş geldiniz camiamıza :))

zge : napayim evladım ünlü olmak zor, her ayrıntıyı düşünemem ki :)))

eysean : artık sizinkinde çalarıs ıs s üstelik ücretsiz siz iz bir de sizin fotoya ihtiyacınız yok ok k elinizde ünlü olduğumda milyon dolarlar değerinde olacak ilk ses kayıtlarım
var :)

melis : direkt soyadınla hitab edecektim ama böyle güzide ve nadide bir mühendisi ifşa etmekten korktum :)) imza devri geçmiş ya artık cep telefonuyla fotoğraf çekiyorlar :))

oktay ahmed : hocam çöker benim açtığım radyo üşengeçlikten ama bir iki güzel sanatsal ihtimal var ilerde canlı müzik ve bir de değişik bir orkestra işi gibi :) bakalım hayırlısı :) çok teşekkürler :) o sizin süperliğiniz :)

Hanife dedi ki...

fotoğraflar gerçekten süpermiş,tebrik edşyorum kendisini:)çekirge olayı bitirdi zaten beni,otobüste de deli damgası yedik:))Emir hayranların ikiye katlandı birden,yakında sokakta seni gördüklerinde çığlık atanlar olursa hiç şaşmam,bi de şöyle İstiklal'de yürüdün mü gayet cool bi biçimde tamamdır:))))

Adsız dedi ki...

soyadımı söylememen iyi olmuş,imza istemiyolar dimi,kameralı cep telefonları çıkmış dimi emirim yaşlanıyoruz beh!2 ay sonra 20 oluyorum sen ne diyosun-kendi kendime sinirlendim,senin birşey dediğin yok :))

vintage biscuit dedi ki...

emirhan buraya yorum yazmistim
kaybolmus
lutfen commentlarina sahip cik !!!!:)))))

fotograflara yogunlasmani umid ediyorum --- mor ve otesini silicez biliyosun --- hahahha
beles caliscam diyorum yahuu hele sen bi unlu ol

Emir Bey dedi ki...

hanife : otobüste kendi kendine gülmek süper birşey gerçekten :)

melis : ay manyak mıdır deli midir nedir?

232,8 : çok şeyler kaçırdınız çoook :))

vintage : yazamadım demiyorsunuz da :)) imajmeykırım olmak istiyorsanız ayarlaybilirim size birşeyler :) ehuahuhza :))

OzgeBozkurt dedi ki...

waşşş :) :) :) Anteplilerin böyle demesini çook seviyorum yaa. :D

Dinlemek isterdim :(