Perşembe, Nisan 05, 2007

Kahve Falı



Şimdi efendim öncelikle ne zamandır buraya yazacağım yazıları bir yere not almıyordum, bugün onu yaptım ve bu hareket unuttuğum milyonlarca güzel / değişik olayın kaybolup gitmesine bir dur deme başlangıcı oldu. (cümleyi öğelerine ayırmalı)

Öncelikle bugün şuna karar verdim -ki bu kararımı değerli bir blogger ve bir kaç arkadaşla paylaştım da- bu okulumzdaki exchange ve ya normal yabancı öğrenciler var ya, işte onların bir kısmı her havada parmak arası terlik giyiyor, bugünkü yağmurda ve ya senenin en soğuk gününde de giyenleri vardı, bunlara misafirperverlik örneği gösterip patik öreceğim, kararım budur, baktım o da olmadı, önce sabo terlik alacağım hepsine bir çift, sonra da belki ayakkabı.

Ayrıca yakın bir zamanda Bey' den Beylerbeyi' ne terfi zamanım gelecek bakalım ne zaman ?

Bir diğer konum ise, Egecan Bey' den gelen ve beni ne diyeceğini bilemez şekilde bırakan, hayranlık uyandıran, sebebi meçhul hediyeler. Tıpkı bugünkü Cem Köksal & Joe Lynn Turner Türkiye Turnesi dividisi gibi. Sever misin, döver misin ?

Günün son kısımlarını ortalamanın çok üstünde güzel bir sohbetle, hoş bir arkadaş ortamında geçirdim ki yukardaki kareler bu güzel arkadaş ortamına aittir. Erdinç Bey, Uğur Bey, Tuna Bey, Yasin Bey ve benim başladığımız yolculuk, gelenler gidenler, tanıdıklar tanımadıklarla dolu bir balkon sohbetinden sonra son halini aldı. Bu son halde ben, Bahar Hanım, Kerem Bey ve Tuna Bey vardı, güzel güzel sohbetler ettik, iyi oldu, sevindim.

Google Reader sayfamın girişine elimden gelse büyük puntolarla "Indis sağolsun!" yazdıracağım.

10 yorum:

asdfgh dedi ki...

Bende onlarca patik mevcut.
Seçbeğenalvari hedayemiz olsun.

-linde dedi ki...

beni niye çağırmadınnnnnn!!

Tugc dedi ki...

Yabancilar oyleler Emir. Burada soguk sicak her mevsimde bir flip flops olayi var. (parmak arasi terlik yani
) Ve ben onlara baktikca usuyorum, bir de dalga geciyorum ayni zamanda.

Adsız dedi ki...

patik önerine çok güldüm :)) rengarenk yap şöyle.. sabo :)))
eglenin efendim.. keyfiniz yerinde olsun hep
dikkat etdin kendinize.. ben denen size (!) hep böyle konuşuyorm.. ahanda siz dedim :D aman haa durun beylerbeyi olursaniz artık nasil konuşurum bilemiyorum.. cidden zorlama degil size yazarken kalba uygun çıkıyor cümleler.. bilemiyorum ben de :D
cns

Emir Bey dedi ki...

indis : =) çok sağolun efendim.

linde : sen niye gelmedin ?

tuğçe : yazık yahu =)

cansu : ahahaha =) herkes zaten öyle bir ciddileşiyor durduk yere gören de beni bir şey zannedecek.

Emir Bey dedi ki...

eysean : çocuk da yaparım kariyer de =)

Emir dedi ki...

yıllarımı yabancılara verdim Emircim.bu yabancılar daha da sıcak havada üstsüz de gelir.sen terlik olayına şükret.üstsüz gelmemeleri için de dua et.Kerem ve Tuna'yı da her cuma beğenerek izliyorum.Takdir ediyorum.

scarlet dedi ki...

Sabo diye bir şey vardı hakikaten yaa. Çok güldüm =)
Yağmurda parmak arası terlikle gezdiklerini bilirim bu exchange'lerin. Bizden bir dönemliğine Eindhoven'a gitmiş olan bir arkadaşım da terlik zamanı geldi sayılır artık, Hollanda'ya dönmeden terlik almam lazım götürmek için deyince bu exchange olmakla alakalı bir durum herhalde acaba dedik =P

batu dedi ki...

yazicak baska yer bulamadim=)

174/7

26 Teşrinisâni 1934 tarihli ve 2590 sayılı Efendi, Bey, Paşa Gibi Lâkap ve Unvanların Kaldırıldığına Dair Kanun

=))

Emir Bey dedi ki...

emir : üstsüz gelse yine sorun değil de emir efendi, o terlikler içimi parçalıyor =) Jukebox takdire şayan.

scarlet : bizim evde hâlâ var onlar, eminim yolun karşısındaki academic hospital' da da vardır =)

batu : gerçi bizim ûnvanlarımız gönlümüzden kopuyor, rütbeden ziyade keyif veriyor ama yine de uyaralım =)