Perşembe, Eylül 13, 2007

Feshane










Akşam eve geldim istedim ki şöyle bir şarkı olsun tekrara alayım sürekli çalsın sıkılmayayım, sonra (gönderenler sağolsun) bu şarkıyı koydum çalsın diye, farkında olmadan beni duygulandırdı şarkı bir miktar, hiç aklımda yokken böyle bir şey dedim ki madem gidiyor genç, ben neden Emre Bey ile ilgili yazı yazmıyorum ? -varsın devrilsin cümle-

Ah ah efendiler ! Nasıl anlatayım şimdi ilk İstanbul' a gelmişiz, Selamsızın içinde Soyak' ta oturuyoruz, rivayete göre sitedeki diğer bilokların birisinde yengemin akrabalarından birileri var, hatta oğlu da var. Neyse biraz zaman geçiyor ve bir akşam bize geliyorlar. O gün ettiğimiz muhabbetten kelli İstanbul' da ilk dostumu edinmiş oluyorum.

Diyeceksiniz şimdi adamla tanışalı ne kadar oldu da gidiyor diye triplere giriyorsun ama ben de diyeceğim ki isterse 2 sene değil 2 hafta olsun kafa dengi bir insan paha biçilemez, kredi kartıyla satın alınamaz. Bahsi geçen delikanlı İtalya' ya Ferrara' ya gidecek mimarlık okumaya. Hatta sınavını da başarıyla geçmiş.

Ne bileyim bu adamla sabahları okula giderken motora binerdik bir Kabataş yapardık, sonra o karikatür çizerdi biz ödül törenine giderdik, ya da okul çıkışına giderdik kendisini almaya, o bizim okula konsere falan gelirdi, Danışman' a giderdik çay içerdik. Soyak' ta otururduk parkta.

Kendisiyle tanıştığımız yetmiyor gibi bana bir çuval da müthiş insan tanıştırdı bu delikanlı. Bknz : İpeknaz Hanım, Erhan Bey, Hazal Hanım ve ünlü müzisyen Canberk Bey... Neyse arada artık meyıl atarız birbirimize. İtalyan Lisesi' nin sokağından geçerken efkârlanacak gibi de olsam, kafama sıkar giderim arkadaş.

Hem kendisiyle konuştuk tatile falan gelince otobüsten bizim evin burda inecek. Baktık çok özlersek biz atlar gideriz Ferrara' ya ne kadar yol ki !

9 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba :) blogdan bloga gecerken blogunuzu buldum. okudum bi kac yazı ve cok eglendim :) kısa bi soru sorucam :) incesazın yeni albumu mu cıktı??? bunu duymamıs olmam buyuk bi ayıp olr benim icin. :):(

Emir dedi ki...

ah be emir
biz kimin çıkışına gitcez...
kime de-ja-vu yaşatcaz...


(pe-re-ja)

Emir Bey dedi ki...

isimsiz : teşekkür ederim =) yok bu yüklediğim şarkı son osmanlı filmi için yapılmış bir şarkı sanırım, onun dışında en son 4. albüm olan mazi kalbimde isimli albümleri çıktı diye biliyorum.

emir : ah ah emir, çok kederliyim sorma hiç !

TugCe dedi ki...

Arabaya atlayip gitsenize..Yunanistan'a gider ordan gemiyle geçersiniz.

Emir Bey dedi ki...

tuğçe : bir gitsin yerleşsin yapacağız bir şeyler.

Canberk dedi ki...

emre candır tabi emir bey, sevdirir kendini o şerefsiz.ne var ki gider gelir, aslanlar gibi diplomasıyla gururlandırır da bizi.beni bile üzdün ama akşam akşam alacağın olsun yahu!

Dipsoru:yukarıdaki paragraftaki devrik cümlelerin sayısını bulunuz?

Emir Bey dedi ki...

canberk : 3 - 5 var bişiler görüşmek lazım bak çaycı falan !

Candert dedi ki...

bu bi teklif mi?

Emir Bey dedi ki...

zamanla o da olur :P