Salı, Aralık 09, 2008

Edebi Metinler



En sağdaki Şinasi, Mete Bey'e ait, benim favorim ise soldan ikinci Abdülhak Hamit Tarhan, kendisi gördüğünüz gibi yangından ilk kurtarılmış bir halde, hatta hâlâ yer yer tütyor, diğerleri de en azından daha gençler.


Hem soldan ikinci hem de sağ baştaki Mete Bey'den geliyor, ufak tefek katkılarımız var tabi birbirimizin eserlerine, soldaki sarıktan saça dönüşüm yine benim favorim, bir de kimi yaptık bilemedim ama birinden Tiryaki Hasan Paşa yapmışız ona güldüm.


En iyiler en sona kalmış, soldan sağa Ahmet Yesevi, yanında Baron Rasim, Servantes ve Şener Şen, ahahaha Şener Şen yahu bildiğin Mehmet Akif azcık saç ekledik Şener Şen'in gençliği oldu, Mehmet Akif'le ilgili bir film çekseler de Şener Şen'e oynatsalar.

İnsanın niye durduk yere canı sıkılır bunu da anlamış değilim, şu resimler de olmasa eğlenemeyceğiz desenize yahu. Nafut Hanım'a pek teşekkür ederiz.

4 yorum:

Hanife dedi ki...

bence can sıkıntısının yaratıcılık üzerindeki etkileri konusunda bir araştırma yapılmalı=))

goksin dedi ki...

hacı bektas'ın mogol akıncı, nâimâ'nın da tiryaki olarak temsil edilmesi hosuma gitti.

whosayin dedi ki...

namık kemal ile cihan ünal akraba mı ki?? resmi görünce aklıma takıldı, ayıp etmemişimdir inşallah :))

Emir Bey dedi ki...

who : vaaaaay yiğidim nassın öncelikle, sonralıkla şener şen mehmet akif benzetmesi kadar başarılı bir benzetme çok takdir ettim =) özledik buyur gel mustafa abi de gelsin =P

gökşin : sanat toplum içindir

hanife : muhakkak !