Cumartesi, Mayıs 09, 2009

Taşodanın Ardından


Efendim bir konserimizin daha sonuna geldik, her şeyden keyiflisi sahneden baktığımızda bir sürü sevdiğimiz insanı bir arada görmek herhalde, son şarkımızın ise beğenildiğini duyduk, bu da bizi ayrıca tatmin etti, ben bu konserde akordeyonu ile konserimizi renklendiren Can Bey'e ve herkesi hayran bırakan sesiyle, bas gitarıyla göz dolduran Nil İpek Hanım'a çok çok teşekkür ediyorum; bir de Emir Yargın var ki onun yeri zaten ayrı. Canımsın. (eheh) Fotoğraflar düşer yakında.

5 yorum:

birkadin dedi ki...

Tebrikleer!!

Damlo dedi ki...

hastaydım ben ya :((

fijibaha dedi ki...

biz de senin gülen yüzüne hasta olduk aşağıdan sahneye bakarken

Emir Bey dedi ki...

intikamım acı olacak

Emir dedi ki...

ben de mutlu oldum bu guzel grupla çalarken