Cumartesi, Ocak 02, 2010

Sakareller'e Dair



Peyote'de dün gece müzik hayatımın ikinci konukluğunu yaşamış oldum. İlki Onor Bumbum konseriydi, Kuğu şarkısını söylemiştim, bu sefer ise altı şarkıda Sakareller'e vokal olarak eşlik ettim, yardımcı vokallik yaptım, dünyanın en kalın back vokali oldum bu tip şeyler. Neyse ben baya keyif aldım sahnede, izleyenler de görmüştür ufak salınımlar, ellerle ritm tutmalar, kafa sallamalar. Bunlar bende nadiren görülür ama dün bol bol görülüyordu. Kendilerine de dediğim için buraya yazmakta bir sakınca görmüyorum, Sakareller benim için ufuk açıcı bir gruptur, İstanbul'a ilk geldiğim dönemlerde ilk dinleyişimde "vay be bak böyle de müzik oluyormuş" tepkisi vermeme sebep olmuşlar, yaratıcılık konusunda bana bol miktarda cesaret vermişlerdir. Neticede öyle denk geldi ki bu pek sevdiğim gruba konuk olmuş bulundum. Yıllar sonra konuşurlarken bile geyiğini yapacakları bir şarkımı da çaldılar üstelik bence ki o da Bekledim'dir. Çok keyifli konserdi neticede, çok güzel bir müzik yahu, İbreler çok fena favorim bu arada. Bahadır Ağabey, Uğur Bey, Barış Bey ve Başar Bey'e tekrar teşekkür ediyorum, böyle keyifli bir konser yaşattıkları için. Ayrıca az ama pek öz bir seyircim vardı onlara da müteşekkirim belirtmeden geçemeyeceğim.

Hiç yorum yok: