Salı, Mayıs 22, 2012

Şüphesiz ki!


Evet şüphesiz ki İstanbul dünyanın en güzel şehri, ya da ilk 3'te falan en azından, yahut benim yaşam tarzıma en uygun şehir de olabilir tam emin değilim. Kadıköy, Moda, Caddebostan, Bağdat Caddesi şeklinde dar bir alanda da gezmiş olsam şu geçtiğimiz bir iki günde, yaşadığım şehrin müthişliğinden bir kez daha etkilendim. İnsanı güzel yahu buranın her şeyini geçtim, tipi güzel, düşünceleri güzel, kültürü güzel falan. Neyse bu laflarımdan bir ara kesin pişman olurum ama şu an bu sevgi patlamasını yansıtmak istiyorum tutarsızca! Bağdat Caddesi'nin de kesinlikle muadili yok dünya üzerinde bundan eminim, ağabey iki kez 57km/sa hızla trafik cezası da yese bu yolda.


Neyse ailemi, eşimi ve dostlarımı görme planlarımda yavaş ama emin adımlarla ilerliyorum. Merve Hanım'cığım o kadar süperto bir insan ki kalkmış ta Antalya'lardan gelmiş buraya iki günlüğüne, güzelce görüştük ve bir kaç aylık hasret giderdik. Kendisi de bir kere daha fark etti İstanbul'un güzelliğini, tabi bunda benim cazibemin de payı yok değil ahahahah. D&R gezmesi de yaptık tabi, o esnada Göstembil Project Barıştık mı cd'si ilişti gözüme, yani pek çok şey ilişti ama bu isim aklımda kalmıştı bir yerden. Baktım ki cd'nin fiyatı 1TL! Sevineyim mi yoksa Roxy'ye küfür mü edeyim san'ata verdiği değerden ötürü bilemedim ama aldım albümü. 2 şarkıdan oluşuyor ve tahminimce Roxy'de kendilerine ödülü getiren parçalar bunlar ve pek güzel bir albüm! Ben ortalarda yokken zaten piyasadaki gelişmeler almış başını gitmiş, hiç boş bırakmaya gelmiyor bu müzik piyasasını. Vera albüm yapmış, Yora albümünü yayınladı hatta tam benim geldiğim geceydi lansmanları çok istememe rağmen gidemedim, pek çok güzel insanın emeği olan bir albüm hemen edineceğim! Bir de Korhan Futacı ve Kara Orkestra'nın yeni albümü çıktı sanırım, bu aralar en beğendiğim müziği yapan adamlar kendileri.


Evin arka bahçesi yani otoparkın olduğu taraf bir anaokuluna bakıyor. Benim odam da o tarafında bulunuyor evin. Böylece her dinlediğim şarkıda ister istemez bir P.O.D. - The Youth of the Nations havası yakalıyorum. Bir de gmail hacmini 10GB'a çıkartmış, dolup taşacak diye çok üzülürken yine boş yerlerim açıldı çok sevindim.

Son olarak 23'ü Çarşamba gecesi Türk Müziği Kulübü'nün dönem sonu koro konseri var. Bu sefer alıştığımız üzere Güney Kampüs'te BTS'de değil yukarıda GKM'de olacakmış konser. Itrî ve Hacı Arif Bey eserlerinde müteşekkil bir konser olacak ve sanırım konsere kayıkla çıkacağım. Akabinde bir Emir Bey, bir kaç Emir Yargın konseri ve daha pek çok konserler, projeler ve videolar yapmak lazım. Göreceğiz bakalım.

Hiç yorum yok: