Pazar, Şubat 02, 2014

Güneşli Hava Bizim Canımız


Sabah bir kaç saatimi şu Mavi Büyücüler'i düzenlemeye verdim, içindeki bağlantıları onardım, bir iki hatayı temizledim, yönlendirmeleri falan oturttum, bir de Nil İpek Hanım'ın hatırlatması üzerine Kuğunun Şarkısı'na gereken özeni gösterdim falan filan. Şu hemen sağdaki Emir Bey logosuna tıklarsanız oraya varırsınız. Bir ara da buraya el atmam lazım ancak malum çağımızın en büyük problemi zamansızlık. Bakalım bu problemin de üstesinden geliriz.

Klişe olacak ama hafta sonunun size de yetmediği oluyor mu? Bana çok sık oluyor da bu aralar. Neyse geçen hafta neler olmuş hızlıca bir göz atalım. Öncelikle en güzel haberlerden biri Evden Uzakta cephesinden geldi, kendileri heyecanla beklediğimiz Replikas bölümüyle yeni sezona bomba gibi girdiler çok af edersiniz. Bizim reis-i cumhur şöyle bir cümle yazdı Roma gezisinde, yemin ediyorum aklımızı oynatalım diye uğraşıyorlar! Sonrasında şöyle bir habere denk gelip gülümsedim, derken alttaki yorumu görüp bağırarak güldüm falan. Duyduk ki Can Güngör yeni bir tango yayınlamış adeta 40-50 yıl önceden gelen bir tınıda. Yüzyüzeyken Konuşuruz da Ölmemişiz'in klibini yayınlamış. İyi oluyor böyle olayları twitter'a not alıyorum sonra dönüp bu hafta ne olmuş diye rahatça görebiliyorum. Bir de hiç üzerinde durulmayan şu tip normal haberler çıktı geçen hafta ama dediğimiz gibi bunlar normal.

Yunus kardeşlerle ilgili şöyle bir video'ya denk geldim, sizler de lütfen izleyin, bu konuda bir kişiyi bile bilinçlendirsek kârdır gerçekten de! Boğaz'da her denk geldiğimde dünyanın en mutlu insanı oluyorum, bırakın onlara Boğaz'da denk gelebilme ihtimaliyle yaşayalım.


Kendi kendime dinlerken not düştüğüm bir kaç parçayı da sizlerle paylaşmadan geçmeyeyim, malum güzel şarkı olmasa not düşülmezdi, kime göre tabii ki bana göre. Eheheh.

* Okay Temiz - Denialtı Rüzgarları (esas bunun da içinde yer aldığı bir albüm var Bosporus Bridges diye bir derleme, henüz dinlemediyseniz dinleyin, efsane çünkü)
* Barış Manço - Cacık (yorumların ötesinde)
* Downliners Sekt - Weather Underground (yıllar evvelden vay babamlar)

Son olarak da Listelist'te benim dikkatimi çekenleri bir not düşeyim belki sizin de ilginizi çekerler, bundan böyle her hafta böyle bir uygulama yapacağım (sanırım ve umarım):

King Crimson’ın Efsaneliğine Kanıt 18 Zihin Açıcı Şarkı (mübalağa ve aşırı saygı sevgi içerir)
- Çağdaş Kürt Müziğinin Akışına Yön Veren 20 Ses (ansiklopedik bilgi ve ırkçı atışmalar)

Bugün hava güneşliydi ya ondan daha keyifli yazdım sinirli yazmak yerine.

Hiç yorum yok: