Pazar, Mart 02, 2014

İlk Çeyrek Büyüme Raporu


Değerli dostlar, ilk çeyreği doldurduğum şu günlerde kısacık bir ilk çeyrek raporu yayınlamaya karar verdim. İlk çeyrek güzel geçti, çeyreğin başlarında sahip olduğum büyüme ivmesini son yıllarda kaybetsem de yine de fena büyümedim diye düşünüyorum. Boy olarak en azından ülke standartlarının üstüne vardım. İkinci çeyreğe saçlar hafif dökük, biraz da sakal-bıyıkla giriyorum. Bu arada tüm merak eden halkımızı bilgilendireyim buradan, şayet Şubat 29 çekmiyorsa -ki genelde çekmiyor- tebrikleri Mart'ın 1'inde kabul ediyorum. Neyse paşalar, leydiler, diyeceğim şudur ki bu yaşıma dek yanımda olan aileme, eşime ve dostlarıma nice teşekkür ederim. Bundan sonra da hayatımda olun. Bugün bir 25 yıl kolay geride bırakılamıyor. Gerçekten de dedikleri kadar varmış, bu yaşlar sanırım en kritik yaşlar, keza hayatınızla ilgili nice önemli kararı veriyorsunuz ya da vermeye gayret ediyorsunuz tam da bu yaşlarda. Ben de nice kararlar veriyorum, hepsi de beni heyecanlandırıyor aslında, umarım hepsi de daha güzel sonuçlara ve gelişmelere sebep olur. Neyse bu anlamsız açıklamalarıma burada son veriyor ve bir sonraki paragrafıma geçiyorum.

Merve Hanımcığımın aldığı hediyeyle birlikte gitar ailemi tamamladık. Her türlü ortama uygun bir gitarım var artık. Akustik gitarım da olduğuna göre rock star olmam için hiçbir engelim kalmadı. Belediye'ye başvurumu yapabilirim. Yine de öncesinde şu gitarlara pahalı bir kılıf alayım da adam sansınlar, böyle orta okulda gitar kursuna gidiyorum şeklindeki gitar kılıflarıyla benden ne rock olur ne star. Tüm heyecanıma rağmen yeni gitarımı elime alacak çok çılgın vaktim olmadı ama o dar vakitlerde de patlatıverdim Mavi Sakal'dan bir Balta geçmişe gittim geldim kendimce, bugünün sorularıyla. Karşılıklı bir alışalım bakalım birbirimize. Sonra kamuoyu yoklamalarına başlarız.

Kendi kendime söz vermiştim geçtiğimiz ayın başında, en azından her hafta bir yazı yazacağım blog'uma diye ancak son yazıdan bu yana yine bir ay geçmiş bulundu neredeyse. Bundan sonra dilerim böyle olmaz. Böyle oldukça neler yazacağımı da unutuyorum çünkü. Bakalım geçtiğimiz günlerde neler yaptığımın ne kadarını hatırlayabileceğim. Öncelikle unutmadan paylaşayım. Size Sessions için efsanevi bir Emir Yargın performansı sergiledik. Emir Efendi ve Nil İpek Hanım'ın dans ve vokal performanslarına Kzu Bey klavyesi ve bölüm sonu sürpriziyle, ben ise gitarım ve yardımcı vokallerimle eşlik ettim. Bahsi geçen destansı Çorap performansımızı buraya tıklayarak izleyebilirsiniz. Bugün bir lirik dans kolay edilmiyor malum.


Emir Efendi'den konu açılmışken kendisiyle birlikte bir de Karga'da konser verdik. Pek keyifli geceydi, kendi şarkılarının ardından birbirinden çılgın cover'lar (Şeytan Azapta, Yaşandı Bitti, Pokémon) da çaldık. Sahnede pek eğlendik, konserden sonra Tayfun Bey ve Rammy Bey'le sohbet ederken de çok eğlendik falan filan, güzel geceydi vesselam. Tek sıkıntı seyircimizin biraz yaşlanmış olması, kimse kalkıp kıpırdamadı ya arkadaş! Ben çalsam anlayacağım da Emir Yargın çalıyor yahu! Aynı hafta bir diğer güzel konser ise Serap Mutlu Akbulut Hoca'mın korosuyla Kadıköy Evlendirme'de verdiğimiz Türk Müziği konseriydi, annemle aynı sahneyi paylaşmanın güzelliği de ayrı oluyormuş vallahi, bir de cânımız Gülnaz Hanım var tabii.

Bunlar dışında değinmek istediğim 2 de konser var. İlki geçtiğimiz hafta Peyote'de gerçekleşen Selim Saraçoğlu konseri. Tıpkı arka arkaya sahne aldığımız Karga'daki konser gibi büyüleyiciydi o da, 2 davul işi daha da keyifli yapmış bazı şarkıları. Güzel insanlar, güzel müzikler. Sonraki gece de Karga'da Seha Can'ı dinlemeye gittim. Yıllar evvel ağzımıza bir parmak bal çalıp ortalardan yok olan bu adam da tek başına sahnede devleşti. Eski şarkılar, yeni şarkılar, cover'lar derken saat ilerlemiş.

Sonraki gün bir başka heyecanlı işe giriştik. Sürprizi kaçmasın diye şimdi çok açıklamayayım ama Salı ve Çarşamba günü zaten Listelist'te göreceksiniz bir aksilik olmazsa bu yeni heyecanlı işi. Bir ipucu daha vereyim ki iyice heyecanlanın: Can Güngör. Şimdi bir kaç gün daha hep beraber bekleyeceğiz. =)

Bir de Listelist'te yazdıklarım arasından bir göz atmanızı tavsiye ettiklerimi sıralayayım yine, zaten siteyi hep okuyun da ben şunları buraya da bir not almış olayım:

- 20 Dev Şiiriyle Bir Usta Şair: Murathan Mungan (Annem en devlerden birini listeledi.)

Hiç yorum yok: