Perşembe, Ocak 25, 2007

Eysean Dosyası

Blogger buluşmalarımıza bir yenisini daha ekleme kararıyla çıkmıştık bugün yola. Rüzgar yemiş bir şekilde Galatasaray Lisesi' nin önüne gelmiştim tam bu noktada Emir Bey' i aradım bir miktar onunla konuşuyorduk derken daha telefonu kapatmadan sağdan yaklaştı beklediğimiz bayan. Parmağımla -ne yazık ki- bir dakika işareti yaptıktan sonra ki bu noktada kendisi birşeyler demiş ve anlamamıştım, telefonu kapadım. Merhabalaştık, hâl hatır sorduk ve meydan istikametine yürümeye başladık. Bir yandan yürürken bir yandan da sohbet ediyoruz tanışıyoruz ve Uçan Ev' e gitmeye karar verdik, dikkatli insanlar bir kaç gün önce aynı mekanın üst katındaki tabu yenilgimizi gözden kaçırmaz. Sonra oturduk, bir şeyler içiyoruz bir yandan da artık öğrencilik hayatı, müzik zevkleri ve blogger camiası hakkında sohbet ediyoruz. Vallahi herkesin kulağını çınlattık şu linklerde gördüğünüz. Hemen hemen. Eysean Hanım' ın linklerindekilerin de kulaklarını çınlattık. Çok keyifli sohbet ettik eğlendik güldük bolca, derken Ezgi Hanım geldi evet evet deli olan, gençler tanıştı kaynaştı, sohbete devam ettik ve Erdinç Bey de katıldı bize vaktiyle benim kahve döktüğüm beyaz kazağıyla. Sonra o da tanıştı bizimle ve Ezgi Hanım' ı hırpaladı bir miktar ki Ezgi Hanım da hak ediyor yani bunları. Bundan ziyade bir şeyler yememin vakti gelmişti makarna yedim, sonra bizim grubun artık tanıdık sayacağınız simaları Egecan Bey, Tuhaffiye Hanım ve Yasin Bey de geldiler. Efendim bu efendiler pek bir artist oldukları için sabahtan okulun yüzme havuzuna gitmişler bone takmışlar falan. Her zamanki kıvamda bir miktar daha sohbet ettik, onlar da birşeyler yedi, sonra baktım geç oluyor müsadelerini istedim bizim gençlerin, yanıma Erdinç Bey' i ve Eysean Hanım' ın aldım (eyşıın diye okunuyormuş) kalktım. Beraberce otobüs durağına gidip vedalaştıktan sonra görüşmek üzere de dedikten sonra, biz Erdinç Bey ile füniküler sistem sayesinde Kabataş' a indik ve Üsküdar motorunu yakaladık. Sonra da orda vedalaşıp vardık evlerimize. Şimdi yazının sonunda Eysean Hanım ile ilgili şahsi gözlemlerimi yazacağım :
* Ufak tefek bir insan,
* Oldukça da hanım hanımcık,
* Göz rengi şaşırtıcı hatta yer yer düşündürücü,
* Sohbeti doyum olmaz cinsten = kafadengi,
* Yolu uzun,
* Hanımefendi damgası yapıştırılabilir,
* Sıcak kanlı ve kaynaşmaya müsait,
* Sanıldığını aksine başlarda pek soğuk durmuyor,
* Lakin ben çok konuştum ürkütmüş olabilirim,
* Bir de umarım bizim gençlerle sohbete dalıp,
* Kendisini sıkmamışızdır,
* Tahminen burdan okuduğu sıradan bir günü canlı yaşadı,
* Tekrar buluşmak dilekleriyle,
* Yaşasın bağımsız blog kardeşliği ve dayanışması!NOT : Son maddede gaza geldim =)
NOT 2 : Ne zamandır 2. notu yazmıyordum nasıl yazılıyordu acaba, hah tamam, "Kimseye etmem şikayet, ağlarım ben halime" çalıyor fonda, pek hoş pek müstesna!
NOT 3 : Eysean Hanım, Erdinç Bey' i; Günsu Hanım' ın Selçuk Erdem unplugged larından tanıyormuş ne acı!

11 yorum:

Tugc dedi ki...

cok kiskandim bilmis ol yani.. ayrica, benim hakkimdaki dedikodulari alabilmek mumkun mu? :D

Emir dedi ki...

keşke ben de orda olaydım da blog aleminin postmodern kesimini temsil etseydim.ancak sınavlarım müsade etmedi bari 5 alsam.

N eden gelmedim ki
A zcık ders için
H ala umut var 5 almak için

Adsız dedi ki...

Ne mutlu size... Ben burada kiminle görüşeyim :(

P.S. Psst, Eysean'a sakın bunu gördüğümü söyleme :)))

Vandir dedi ki...

Ne? Uçan Ev mi? Tabu mu? Yok abi nerden çıkardın yok öle bişi ya aman ya

Emir Bey dedi ki...

tuğçe : :) sizin hakkınızda işte geldiği zaman onla da görüşmek lazım şeklinde oldukça olumlu konuştuk :)

emir : hani telefonu kapatırken sizi tanıyabilir miyim diye bir ses geldi de sen şaşırdın ya hah işte :)

oktay ahmed : buralara bekleriz artık :)

hayalkolik : ne evi hangi ev? yok abi ben dememdim öyle birşey :D

eysean : evet evet görüşmemişiz sanki hissi bana da geldi :D

---OPTiO--- dedi ki...

acayippp kiskandim...cok pis dalicam simdi pc ye sinirden....yaaaaa bende orda olmayi cok istiyodum...emir bey , gelecegin stari , benden kurtulusunuz yok söyliyim...valla eysean catlatmak icin elinden geleni yapti baksana..gerci bisey demesine gerek yokmus...yaaaaaaaaaa...aglicam simdii...yakinda ....cokk yakinda :D optio sahalarda :D hehehe...dilerim bi dahaki bulusmanizda böyle cok keyifli gecer...ve umarim bende olurum aranizda ...yoksa keyifli gecmesin dermisim :P ..oyyoyy yyokk kiyamam ben size.....kocaman sevgilerimle....

---OPTiO--- dedi ki...

bi üstteki postu okumadan gönderdim..hizli hizli yazmistim...valla sacmalamista olabilirm..affola :D

Emir Bey dedi ki...

eysean : sizin sayfanızdaki yoruma bakarsanız anlarsınız :)

zat-ı şahane dedi ki...

nesi acı bunun? alla allaa.. ne güzel karikatürler oysa ki.. :P

Gizem dedi ki...

arada gizem hanımı gördüm yazmamışsınız emir bey,içerledim ama,biz artık ortak bi amaç için çalışan insanlarız :'(

Emir Bey dedi ki...

şahane : tabi de biraz hüzünlü yine de :)

gizemor : siz de o gün beni görmediniz efendim 15 dakika sizin masaya baktım :))) yok yok benim hafızamn çok zayıf da sonradan aklıma geliyor ayrıntıların bazısı.