Pazar, Ocak 21, 2007

Çok Şükür

Batu Bey' in de güzel bir anlatımla değindiği üzere finalleri bitirdik. Benim açıklayamadığım hislerimi de iletmiş sağolsun. Hani "bey" iz ya o açıdan =) Şimdi efendime söyleyeyim dün son final olan ekonomiye de atlattıktan sonra bir yemek yedik ve ardından İstanbul Radyosu' na yollandım. Solo hususunda istediğim şarkıların programa uymayacağı gerekçesiyle iptali beni yeni bir şarkı düşünmeye itti ve ben de "Mah Yüzüne Aşıkânım" adlı hat safhada güzel parçayı seçmeyi düşündüm. Şayet solom olursa 23 Şubat' ta olacak stüdyo konserine milyonları çağırmayı düşünüyorum. Neyse ardından İstiklal' de bir şeyler yedik arkadaşlarla ve bir miktar da oturduk, sonrasında Yasin Bey ile buluştuk ve Şişli' yi turladık. Sonunda vardık Buket Hanım' ın evine, başta Melis Hanım, Buket Hanım, Aslı Hanım, Yasin Bey ve bendik. Ve after finals home party başadı. Aslı Hanım politikacılarla buluşmaya gitti biz de kıyafet balomuzu saklambaça bağladık. Düşünün ev ortamındaki bir oyunda 3 elde 2 sobem var. O derece hünerli ve kamuflaj bir insanım. Sonra Yasin Bey ile gelenleri almaya çıktık, o Berker Bey' i alıp eve döndü, ben de Günsu Hanım, Moris Bey, Serhan Bey ve Erdinç Bey ile alışverişe gittim. Sonra döndük eve. Günsu Hanım yine düşmüş -hep düşer ama hep- o yüzden hafif sakattı. Sonra oturduk masaya, Yasin Bey o kadar komikti o kadar eğlenceliydi ki gülmekten yorulduk yer yer. Melis Hanım' ın şahsımıza yazdığı şiirler okundu. Çiğ köfteler, haydariler yendi, gençler rakı da içti. Fotoğraflar çekildi. Müthiş başlayan bu geceden ben erken ayrılıp -külkedisiyimdir de- döndüm evime. Şişli - Capitol 10 dakika trafiksizlik müthiş bir şey. Bugün ise finallerin ardından ne vakittir görmediğim sevdikimin maket yapması gereken kollarına attım kendimi. Ama az değil bir dikdörtgen bir de zekoraç kestim kartondan. 7 tane de cumba yan cephesi. Sonra Ayşe Hanım hamburger söylemiş onları yedik ki yerken gülmekten öldük. İlahi bu insanlar da müthiş eğlenceli. Sonrasında müthiş geçen bir gün, keyif, eğlence, sevgi. Sandalyede oturmanın bunca hoş olduğunu evvelden bilmezdim. Sonra eve geldim. Deli gibi çok konu geliyor aklıma yazı yazacak ama bu aralar biraz gezmekten vaktim kalır mı bilemeyeceğim. Yarın ki programım hisarda politikslerle kahvaltı ile başlayacak. İçimden bir ses Tuhaffiye Hanım ile Kadıköy' de bitecek diyor. Bakalım hayırlısı. Yoğun olmak zor iş.

6 yorum:

Tugc dedi ki...

hayirli ugurlu olsun sinavlar tekrar.. simdiden iyi tatiller valla.. benim derslerim yine basladi:(

asdfgh dedi ki...

sınav yükünün kalkması fotoların güzelliğini kat kat arttırmış. sofradaki cips tabağının içine dalasım geldi çok afedersiniz. orada öyle bir tabak olmayabilir gerçi (:

Adsız dedi ki...

çok heycanlıyım hayatımda ilk kez bi blog a comment yazıyorum benim blogum yok kiii.
ne güzelmiş fotolar bu kızlar kim yerim ben onları :D

Emir Bey dedi ki...

eysean : :)))

tuğçe : sağolun size de kolay gelsin :)

indis : istediğiniz cips olsun -ki orda rafıls tabağı var asıl karşıdaki arkadaşın önündeki leys tabağı süper- efendim alın hepsi sizin olsun :)

buket : yap evladım yap :) hımm sapık gördüm seni yerim falan :) sen blog aç bak o zaman asıl nasıl sapıklar dolar oraya gerçi tekmeliyormuşsun :D

Gizem dedi ki...

23 şubattaki o konsere çağırıldık biz şimdiden esra tarafından:D
ama solon olursa bu çocuk gitar çalabilmenin yanında bir de söyleyebiliyormuş,o nasıl acaba diye dinlemeye geliriz..
emir bey ikinci dönem taşodacı oluyoruz zannımca,haberiniz ola.

Emir Bey dedi ki...

gizemor : tabi efendim oluruz :) konserde de solom olmasa da gelin :D