Cuma, Ocak 12, 2007

Kuple Kuple

Tuhaffiye Hanım geçen gün telefonda konuşup karşılıklı birbirimizi ikna etmeye çalışırken en sonunda bana "kapatalım telefonu bitsin bu iş" dedi. Biraz kaba mı bilmem. Aklıma geldi güldüm kendisini de özledim baya, bugün Yasin Bey beni yalnız bırakmadı sınav öncesi, gelip keyfimi yerine getirdi, ağzımın payını verdi, Allah da gönlüne göre versin şeklinde hayır duamı aldı. Daha evvelki günlerden birinde otobüste durakta farketmeyip kapılar kapandıktan sonra ayağa kalkan adam telaşla "yahu kaptan kapıyı açar mısın ben inemedim de" dedi. Çok hoş ve dürüst bir cümle. Üstelik az önce bir kısmını izlediğim hazırlık maçında Fenerbahçe, Antalya' da Ado Den Haag adlı Hollanda takımını 4 - 1 yenmiştir. Burdan Deryik Hanım' a selamlar sevgiler. Ahahaha =) Bu arada politika sınavım sanki vizelere nazaran daha iyi geçti ama dur bakalım. Ayrıca bölümdeki arkadaşlara gitgide kaynaşıyorum ki bu güzel bir şey yanı sıra bizim gençleri de çok özler oldum birbirimize bağımlı olmuşuz iki gün görmeyince farkettim.

8 yorum:

Tugc dedi ki...

ben fotografa hayran kaldim valla..:)
basarilar sana sinavlarda..toptan uflucem ben size, sinavlariniz iyi gecsin :) (malum artik devir okuyup ufleme devri)

deryik dedi ki...

4 yetmez daha çok olsun :) Ado Den Haag nedir, renkleri ismi cismi falan, fikrim bile yok :) ama bissürü hollandalı takım kamp için belek'e gidiyo diye duydum.

tuhaffiye dedi ki...

ben de özlediiim! kaba değilim parasal sorunlarım var emirim.

Emir Bey dedi ki...

tuğçe : sağolunuz :) fotoğraf çok san' atsal bir çalışma oldu ismini de "boş oturdum sıkıldım" koyacağım :)

eysean : adamcağız bir de o kadar hüzünlü söyledi ki gerçekten garipti :)

deryik : Türk takımları da orda zaten tüm dünyadan takımlar gidiyormuş devre arası bizim oralara hem iklimi yumuşak hem de tatil :)

tuhaffiye : parası neyse veririz lan!

Hanife dedi ki...

süper ya, ben inemedim de:)),fotoğrafta da ders mi çalışmaya çalışıyoruz ne:))

Dilara dedi ki...

emir.
sana kelime bulamıyorum şu an sarfedebileceğim.
fotoğrafınla alakadar. hatta öyle ki demin bi şiyler yazmıştım, ayıp olur diye sildim :D
hislerimi biliorsun.

biz de özledik.

Emir Bey dedi ki...

hanife : sizden de bir şey kaçmıyor :)

lavender : rica ediyorum küfretmeyelim :) san' at toplum içindir zihniyetiyle bu pozumu paylaştım sizle. görüşürüz finaller bu haftasonu bitiyor 20si son :)

Adsız dedi ki...

emirim özlediğim,şimdi üşenmedim hesapladım.hatta "arada gördüm mü lan,şimdi ayıp olmasın emirime" dedim,malum finaller kafa bırakmıyor.emirim seni tam 15 gündür görmediğimi farkettim.hasretinden prangalar eskittim (egecan tarzı oldu)