Pazartesi, Temmuz 02, 2007

İkarus* musun be Birader ?

Nerede bir Versace yazısı görsem, sonunu okuyup Fenerbahçe diye algılıyorum. Öyle de yüce bir takımız arkadaş ! Ehehe ne alaka ben de tam kuramadım da dur bakalım bir kuran çıkar.

Genco Fas isimli math106 hocamız bugün dersin başında bana dönüp bir şeyler dedi, ben de kapının önünde oturduğum ve gürültü geldiği için kapıyı kapamamı istediğini düşünerek, "hocam kapamasam çok sıcak oluyor" dedim, kısa süreli bir kilitlenmenin ardından bir gülüşme, bir eğlenme, bir memnuniyet, bir yok artık şapşalmış hissi geldi üzerime. Meğersem adam "ışıkları yakar mısın" gibi bir şey demiş, hâlâ tam anlamadım, o da sonra "tabi sıcak olursa bilmem" gibi bir şeyler daha dedi. İşte iq mun 3' e hatta yer yer 2' ye indiği dakikalardı.

Asıl mühim konuya geldi sıra. Size bir turdan geziden bahsedeceğim. İstanbul' da oturuyoruz değil mi? Evet. Peki zibidi gibi Taksim' de gezmekten başka bir şeyler yapmak istediğimiz olmuyor mu hiç? Oluyooooor! Her zaman köprüden geçerken gördüğümüz o silüetlere neden yakından bakmıyoruz deyip hep erteliyor muyuz? Hııı hııııı.Artık bu gidişe bir dur demenin zamanı geldi ! Uzak diyarlardan bir rehber transfer ediyoruz ki hem bilgisi kültürü engin, hem insan gezdirmeye aç, hem de ne bileyim işte iyi birisine benziyor. Yaptığı gezi şahsen benim merak ettiğim, genelde küçükken gittiğim ya da hiç gitmediğim yerleri kapsıyor. Bu pazar siz de gelmez miydiniz peki bu geziye? Bence baya güzel olacak.

Burdan tüm arkadaşlarıma sesleniyorum bilogır olsun olmasın, bakın bu bir non-profit organization. Eheheh. Ayrıntıları rehberimizin kendi biloğundan görmek isterseniz -ki istemelisiniz çünkü merak sizi değil kedinizi öldürür en fazla- buraya tıklarsınız paşa paşa.

Gelmek isteyenler bana net haber versin. Ben de rehbere haber vereyim falan, yani boş bir insanım ya biraz iş yapmış gibi olayım o açıdan. Ehehehe.

8 Temmuz Pazar sabahı
Saat 10.00' da
Mısır Obeliski' nin altında.


Eheheheh bilmiyorsunuz değil mi ehehehe?

Şöyle şimdi Ayasofya' dan Sultanahmed' e doğru baktığınızda göreceğiniz üzerinde hiyeroglifler yazılı olan dikilitaşmış bu Mısır Obeliski.

* Başlıktaki İkarus' un mitolojiyle alakası olmadığı gibi iett ile alakası vardır, hızlı koşan insanların arkasından seslenmek için türettiğim bir özlü sözdür bu. Buyrun kullanın.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

oo süpper, inşallah pazar günkü planımın başına kötü birşey gelir de ben bu güzel rehberimizle gezerim.

batu dedi ki...

emir ben gelmek istiyorum. o blog'a da girdim ama şimdi tanımıyorum ya, zdonk diye ben de gelicem demek istemedim. sana dedim, rahatladım.

ben de gelmek istiyorum=)

Tugc dedi ki...

İstanbul sınırları içerisinde bile olmayacağım ben :( bühühühü..

Adsız dedi ki...

aa gidelim miğğğ

Emir Bey dedi ki...

eysean : benim de var biraz planım ama ayarlayacağız bir şeyler bak siz de elinizden geleni ardınıza koymayın =)

batu : zdonk !! gelmezsen ....sin o zaman batu bey ne diyeyim =)

tuğçe : bir daha yaparız aylar sonra =) rehberi ucuza kapattık ehehehe =)

gülin : gidin tabii :D

fijibaha dedi ki...

eğer bu hafta sonu
ankara ya gitmessem butun hafta sonumu gözümü bile kırpmadan blog camiasına adayacağım
cumarteside blogyazarları.ning bulusomus
pazarda ikaruslara doluşup gezeces

Emir Bey dedi ki...

fijibaha : ah ! Bahadır Bey hiç yılmayacaksınız korkarım =) dur bakalım yalnız benim cevabım değişti bakarsın vaktim olursa pazar da gelirim =)

Gamze dedi ki...

9 Temmuz saat 17:00 Phys201 sınavı

11 Temmuz saat 17:00 Phys130 sınavı

8 Temmuz Pazar sabahı
Saat 10.00' da
Mısır Obeliski' nin altında.

Ahh ah! Yapılır mı bu bana:(

narsis dedi ki...

Kendi blogumdaki yazıyı şimdi bi daha okudum da, şahsen bende reklamcılık namına en ufak bir kırıntı yok. O yüzden Emir'in blogunda kısa süreli sultanlığımı ilan etmiş bulunmaktayım. Bu yazı daha cafcaflı.

Öncelikle hepinizin dikilitaşta bulunma haricindeki Pazar günü planlarınızın suya düşmesini gönülden diliyorum. (Eysean Hanım, sizinkiler de düşsün efenim, hiç acımam.)

Batu bey ayıp değil mi O BLOGGG diye parmakla işaret etmek. Hadi ben insanyiyen cinsten göründüm gözünüze, Emir Bey'le geliniz. Önce onu yerim, nihohaha.

Gulin, hala gidelim mi diyorsunuz kuzum. Niye yani, gidiyorum ben ulan gelen gelir umarsızlığına erişemedik hala, hayret =P

fijibaha, Ankara mankara yok. İstanbul Ankara'yı tarih boyunca hep dövmüştür, bunu bu pazar siz bozamazsınız efenim. Tarih izin vermez.

püstüklü mama, benim de bir arkadaşım Pzt günkü fizik sınavına girecek ama işte öyle, sınav dediğin elinin kiri diyor =P Siz de diyebilirsiniz bakınız ne kolay =D


(Emir Beyciğim seni şöyle bi itekleyerek bloguna kuruldum kısa süreli, ehehe.)

Pazar sabahı görüşmek üzere, esen kalınız efem.